به گزارش شنبه ایرنا ، در مراسم پایانی این جشنواره نفرات برگزیده اول تا سوم در سه بخش دانشجویی ، آزاد و ویژه با موضوع 'خوزستان پایتخت مواکب' معرفی شدند.
بر اساس این گزارش پس از داوری آثار، در بخش آزاد امیر بدر عظیمی از استان تهران، نگین محمدی از اصفهان و مصطفی اکبری از خوزستان و در بخش عکاسان شایسته از محمد آهنگر، مونا صیافی، علی اسداللهی، حمیدرضا امیری و پژمان مولایی به ترتیب از استان های خوزستان( سه نفر) ، گیلان و همدان به عنوان نفرات برتر این بخش از جشنواره معرفی شدند .

در بخش موضوعی 'خوزستان پایتخت مواکب' مرتضی یاقوتی از خوزستان و در بخش دانشجویی میلاد اسلام زاده، بهنام نصیری و شایان حاجی نجف به ترتیب از استان های فارس ،اصفهان و خوزستان موفق به کسب رتبه اول تا سوم این جشنواره شدند.
در بخش آزاد 'آن سوی واقعه'محمد رضا معین پور، مهنوش اورک و عباس دانشور ازاستان های فارس ، خوزستان و گیلان به عنوان نفرات اول تا سوم جشنواره معرفی شدند.
دراین جشنواره 2هزارو 334 عکس از 27 استان کشور داوری شد که 59 اثر از 41 عکاس به بخش نمایشگاه این جشنواره راه پیدا کردند .
به گزارش ایرنا نمایشگاه عکس دومین جشنواره ملی 'آن سوی واقعه' با هدف انعکاس هر چه بیشتر رویداد بزرگ مذهبی اربعین حسینی در دو بخش آزاد و دانشجویی در نگارخانه مهر دانشگاه شهید چمران اهواز تا 28 آذرماه از ساعت 8صبح تا 16 برای عموم برپا می باشد.
جشنواره ملی 'آن سوی واقعه' را معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز، با هدف انعکاس هرچه بیشتر رویداد بزرگ مذهبی اربعین حسینی از طریق ثبت تصاویر، در دو بخش آزاد و دانشجویی برگزار کرده است .
7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.