دبیر هیات جودو خوزستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد خوش بین و علی مولوی مقدم 2 جودوکار خوزستانی با صلاحدید کادر فنی در ترکیب نهایی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات آسیایی چین تایپه قرار گرفتند.
وی با بیان این که مختار خورنگ به عنوان مربی خوزستانی در رقابت های آسیایی حضور دارد افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان تا 29 آذرماه در تهران ادامه خواهد داشت.
محمد مهر افشار با اشاره به این که حضور 2 ورزشکار استان در تیم ملی نشان دهنده ارتقای جودو خوزستان است افزود: پسران جودوکار استان می توانند حرف های بسیاری برای گفتن در کشور داشته باشند و با کار و تلاش بیشتر نتایج خوبی در رقابت های کشوری و بین المللی کسب کنند.
وی ادامه داد: در بخش استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه برنامه ریزی خوبی در هیات صورت گرفته و سعی می کنیم با برگزاری مسابقات رده های پایه، نفرات مستعد را شناسایی کرده و به آن ها آموزش لازم را بدهیم.
مهر افشار با ابراز امیدواری از پیشرفت روز افزون جودوی بانوان در این استان گفت: جودو رشته ای با قدمت و المپیکی است که در جهان جزو ورزش های رزمی بسیار فعال است، ‌لذا حضور زنان کشورمان به ویژه خوزستان در فعالیت های داخلی و بین المللی این رشته لازم و ضروری است.
وی گفت: در بحث آموزش، اولویت خود را برگزاری دوره های تخصصی و عمومی برای ورزشکاران قرار دادیم همچنین سعی کردیم با برگزاری کلاس های آموزش داوری،مربیگری و استاژهای تخصصی، علم روز جودو را به ورزشکاران استان و اهواز منتقل کنیم.
دبیر هیات جودو خوزستان افزود: در بخش آقایان و در رده سنی نوجوانان هشت ورزشکار استان در اردوهای تیم ملی هستند؛ همچنین در رده بزرگسالان 2 ورزشکار خوزستان در تیم ملی حضور دارند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.