به گزارش ایرنا کریم بوستانی جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، در بین خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده های ایرج دانایی‌ فر و شاپور منصوری اظهار داشت: با تیم بزرگی به نام سپاهان بازی داریم لذا در طول هفته تمرین خوبی داشتیم و قطعا به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی هستیم.
وی با بیان این که تیم جوان و با انگیزه ای داریم افزود: بازی پرسپولیس و پدیده مقابل سپاهان را آنالیز کرده‌ ایم و برای بازی فردا برنامه خاصی داریم؛نباید اجازه دهیم تیم حریف به دروازه ما نزدیک شود.
سرمربی استقلال خوزستان افزود: تیم سپاهان به فکر قهرمانی است ولی ما به بقا در لیگ فکر می‌ کنیم با این حال امتیاز گرفتن از این تیم سخت اما ممکن است.
وی ضمن تشکر از ایمان مبعلی که در کنار تیم صادقانه کار می‌کند افزود: از هواداران می‌ خواهیم فردا ما را تنها نگذارند تا بتوانیم تیم استقلال خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم. بی شک اگر 6 امتیاز کسر شده به ما برگردد کار ما در ادامه راحت‌ تر خواهد بود.
بوستانی افزود: ما حتی می‌ توانیم جریمه ساکونی را به صورت اقساط پرداخت کنیم و امیدوارم هر چه زودتر این امر محقق شود تا با تمرکز بهتری به ادامه رقابت ها بپردازیم.
وی در خصوص بازیکن محروم و مصدوم خود گفت: مبعلی همچنان از ناحیه ساق پا مصدوم است و وحید خشتان را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان در هفته پانزدهم از ساعت 15 در اهواز برگزار می شود‌.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.