نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی، امروز جمعه 23 آذرماه در مراسم افتتاح خانه کارگر شهرستان دزفول، گفت: دزفول یک شهر خیلی صنعتی نیست و بیشتر به فعالیت کشاورزی می پردازد که متأسفانه کارگران این بخش چندان مورد حمایت قرار نمی گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس پاپی زاده اظهار داشت: افتتاح این مرکز را به کارگران عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم برای جامعه کارگران در ادامه، کارهای مفیدی انجام دهیم.

وی با خیرمقدم به علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر، از تلاش های قربان درویشی دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان و علینژاد مسئول خانه کارگر دزفول، تقدیر نمود.

پاپی زاده گفت: دزفول یک شهر خیلی صنعتی نیست و بیشتر به فعالیت کشاورزی می پردازد که متأسفانه کارگران این بخش چندان مورد حمایت قرار نمی گیرند، حتی در روزهای بارانی با نامناسبترین وسیله در محل کار حاضر می شوند و حداقل های سیاست های حمایتی در خصوص آنان اجرا نمی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: علیرضا محجوب برای پیگیری مطالبات کارگران استان خوزستان بخصوص کارگران نیشکر کارون، در مجلس اقدامات موثری انجام داده و با جدیدت به ما برای احقاق حقوق کارگران خوزستان، کمک می کند.

پاپی زاده بیان داشت: واگذاری شرکت نیشکر کارون متوقف شده، زیرا از اول نحوه واگذاری آن اشتباه بود، باید کارگران در این واگذاری ذی نفع باشند.

وی افزود: در حال حاضر 800 نفر در کارخانه فولاد مشغول به کار هستند و در فاز بعدی 300 نفر نیز جذب خواهند شد که در پایان حدود 1400 نفر استخدام این شرکت خواهند شد.

پاپی زاده به معضلات و اقدامات انجام شده برای رفع آن در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز اشتغالزایی خوبی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.