استاندار خوزستان گفت: با رایزنی‌ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، سهم 40 درصدی شرکت ملی فولاد در شرکت فولاد اکسین حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: دو ماه حقوق عقب افتاده کارکنان گروه ملی فولاد پرداخت شد و مواد اولیه مورد نیاز نیز از دو شب قبل به تدریج وارد این شرکت شده است.

وی افزود: پس از توافق با بانک ملی، مجددا 30 میلیارد تومان اعتبار برای خرید مواد اولیه از شرکت صنایع فولاد خوزستان از سوی این بانک تخصیص داده شد و به تدریج این مواد وارد شرکت می شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه با فروش محصولات شرکت گروه ملی فولاد، مواد اولیه مجدد خریداری خواهد شد، بیان کرد: خط تولید این کارخانه باید دوباره شروع به کار کند از این رو از کارگران این شرکت تقاضا داریم با برگشت به کار، به تولید شرکت گروه ملی فولاد کمک کنند.

استاندار خوزستان تأکید کرد: تمهیدات لازم برای تهیه مواد مورد نیاز خط تولید شرکت اندیشیده است.

شریعتی گفت: در خصوص شرکت فولاد اکسین و سهم  40 درصدی شرکت گروه ملی فولاد از این شرکت، روز گذشته در جلسه کمیسیون زیرگروه شورای امنیت ملی وزارت کشور که با حضور نمایندگان بخش خصوصی سازی و بانک ملی همراه بود، مقرر شد سهام شرکت گروه ملی در شرکت فولاد اکسین باقی بماند.

وی ادامه داد: در این خصوص تا ابتدای هفته آینده قسط نخست شرکت فولاد اکسین از طرف بانک ملی به بخش خصوصی سازی پرداخت و طبق تعهدهای داده شده، سه قسط باقی مانده تا سه سال آینده پرداخت خواهد شد تا 40 درصد سهم شرکت گروه ملی در شرکت فولاد اکسین حفظ و تثبیت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.