آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز خبر قورت دادن سوزن توسط دانش آموز به اجبار معلم‌اش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز دوشنبه 19 آذرماه 97 دانش آموز دختر دبیرستان بقیه الله منطقه عین دو ناحیه 4 اهواز پس از زنگ تفریح وارد کلاس خیاطی درس کار و فناوری می‌شود و به محض ورود به کلاس به معلم خود اعلام می‌کند که یک سوزن قورت داده است.

معلم در وهله اول هیچگونه علائم ظاهری که نشان دهنده این اتفاق باشد را در دانش آموز مشاهده نمی‌کند با این وجود دانش آموز را به دفتر آموزشگاه ارجاع می‌دهد.

معاون آموزشی این واحد آموزشی بلافاصله با ولی این دانش آموز تماس می‌گیرد در جریان این تماس پدر این دانش آموز اعلام می‌کند که در مسیر شهر حمیدیه است و متاسفانه در جریان این ارتباط تلفنی درگیری لفظی شدیدی بین پدر دانش آ‌موز و معاون دبیرستان ایجاد می شود.

در بررسی‌ها مشاهده می‌شود که در ساعت بعدی دانش آموز و خواهر وی در آموزشگاه حضور ندارند و پس از پرس و جو از دیگر دانش آ‌موزان و سرایدار مشخص می‌شود که ولی این دانش آموز آنها را بدون اطلاع پرسنل آموزشگاه از مدرسه خارج کرده است.

پس از مدتی از این اتفاق پدر دانش آموز به همراه جمعی از بستگان خود به آموزشگاه مراجعه و با حالت ناراحتی و قهر اقدام به اعتراض می‌کنند که متاسفانه اقدامات این افراد منجر به تخریب اموال عمومی مدرسه می‌شود. همچنین این افراد با پرسنل آموزشگاه دچار درگیری لفظی می‌شوند. 

پس از تماس پرسنل آموزشگاه ناحیه انتظامی در مدرسه حاضر و صورت‌جلسه‌ای نیز تنظیم می‌شود که هم اکنون اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز از طریق مراجع ذیصلاح پیگیر موضوع هستند.

گفتنی است خبری که در فضای مجازی تحت عنوان "مجبور کردن دانش آموز به بلیعدن سوزن خیاطی" منتشر شده است از اساس کذب است و معلم مربوطه هیچگونه دخالتی در این حادثه نداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.