مدیر آموزش و پرورش باغملک در دیدار با نماینده حجت الاسلام قرائتی، گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز باغملکی در مسابقات درس هایی از قرآن شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از باغملک، مختار نیک مقام در دیدار با مدیرعامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی اظهار داشت: از مجموع ۸۶۴۴ دانش آموز واجد شرایط مقطع متوسطه اول و دوم در باغملک، بیش از ۷۹۲۰ دانش آموز و به عبارتی بیش از ۹۰ درصد در مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن شرکت می کنند.

وی با اشاره به نتایج مسابقات سال گذشته افزود: در سال تحصیلی گذشته ۶ دانش آموز باغملکی توانستند به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کنند که تقدیر نامه ها و جوایزی از موسسه ترویج فرهنگ قرآنی دریافت کردند.

نیک مقام در پایان تصریح کرد: توجه دانش آموزان به این برنامه آثار بسیار مفیدی در رشد اخلاقی و علمی آنان دارد و مجموعه آموزش و پرورش را در نیل به اهداف تربیتی خود یاری داده است.

گفتنی است، حجت الاسلام موحدیان نماینده حجت الاسلام قرائتی و مدیرعامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی در پایان این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیر و مجموعه آموزش و پرورش باغملک، به بازدید و بررسی میدانی از مدارس یاران مهدی«عج»، شهید بهرام امیری و قدسیه پرداخت.

WhatsApp Image 2018-12-12 at 6.30.13 PM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.