احسان صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پزشکان در تخصص های داخلی و اطفال به صورت تمام وقت و در تخصص های زنان و آزمایشگاه به صورت نیمه وقت برای مراکز درمانی هندیجان جذب شده و از اول دی کار خود را آغاز خواهند کرد.
وی گفت: تعداد متخصصان در این شهرستان با اضافه شدن این چهار پزشک به 6 نفر افزایش و پیگیری برای اضافه شدن متخصص قلب به کادر درمانی بیمارستان شهدای هندیجان نیز در جریان است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان افزود:برای راه اندازی اتاق عمل بیمارستان نیازمند متخصص های بیهوشی و جراحی هستیم و برای تجهیز این اتاق نیز به حدود 2میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
صفایی ادامه داد: هم اکنون هشت دستگاه آمبولانس با حضور در 2 پایگاه برون شهری، 2 پایگاه درون شهری و یک ستاد بیمارستان در این شهرستان مشغول خدمت دهی هستند ولی به 2 دستگاه دیگر برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز داریم.

** شهروندان شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند
مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در خصوص مشکلات و نارضایتی مردم که گاهی در شبکه های اجتماعی در خصوص خدمات دهی در مراکز درمانی مطرح می شود گفت: در 2 ماه اخیر چهار مورد شکایت کتبی به این مدیریت رسیده که یک مورد از طرف دادستانی بوده و همگی پیگیری و به طور نمونه در یک مورد منجر به توبیخ کارمند شد.
صفایی ادامه داد:برخی شهروندان تنها اقدام به طرح نارضایتی خود در شبکه های اجتماعی می کنند؛ از این شهروندان انتظار داریم شکایت خود را در خصوص خدمات دهی در این مدیریت ثبت تا موضوع پیگیری شود.
شهرستان هندیجان دارای یک بیمارستان، چهار مرکز بهداشتی و 16 خانه بهداشت است و حدود 250 نفر در حوزه بهداشت و درمان به خدمت رسانی مشغولند.
شهرستان هندیجان با 95 کیلومتر مرز آبی در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی خوزستان است.
7163/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.