به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کانون شهید مطهری اندیمشک افزود: اگر جامعه ای از علم برخوردار باشد به قدرت، اسلحه و اقتدار نیز دست پیدا می کند.
وی با تاکید بر لزوم مهیا کردن امکانات علمی، رفاهی، تفریحی و فرهنگی برای قشر دانشجو اظهار داشت: فراهم کردن امکانات در دانشگاه ها اقتدار جامعه را از نظر علمی و فرهنگی به ارمغان می آورد.
حسنوند با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: این روزنشان داد جوانان و دانشجویان ما برای دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی و در برابر ظلم ایستادگی می کنند.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف جوانان ایران اسلامی افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود و متزلزل کردن پایه های نظام اسلامی به دنبال انحراف فکری دانشجویان و جوانان است.
نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اختلاف افکنی بین اقوام ایرانی را از دیگر اهداف دشمن دانست و گفت: دشمن در تلاش است با ایجاد اختلاف بین اقوام، نظام ما را با تهدید مواجه کند.
وی با تاکید بر تلاش جمعی برای حفظ انسجام ملی و نقش جوانان در محکم شدن ارتباط بین اقوام افزود: اقوام ایرانی سابقه ای درخشان و چند هزار ساله دارند و تاریخ گواه تلاش ارزنده اقوام برای دفاع از ارزش های اسلامی است.
حسنوند با تاکید بر لزوم حمایت از جوانان و دانشجویان برای تعالی جامعه اسلامی اظهار داشت: با تمام توان از این قشر در راستای پیشرفت و آبادانی جامعه حمایت می شود.
وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت جوانان و دانشجویان در تحقق برنامه های مختلف برای بالندگی ایران اسلامی ضروری است.
به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اندیمشک روز دوشنبه در آیینی از جمعی از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در تالار خورشید تجلیل کردند.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.