به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر یکشنبه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام 'حمایت از کالای ایرانی' و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.
وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار زیادی انواع ادویه قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ادویه های قاچاق کشف شده را بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.
سردار عباس زاده اذعان داشت: مأموران ایستگاه پل زال اندیمشک نیز در عملیاتی دیگر یک کامیون حاوی تعداد زیادی کیف و البسه زنانه قاچاق را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر چهارمیلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: در مجموع از بار این 2 خودرو 9 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با تأکید بر اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه تحویل مرجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.