به گزارش ایرنا پرداخت نشدن به موقع حقوق کارگران شهرداری آبادان در ماه های اخیر و تجمع روزانه آنان در مقابل ساختمان شهرداری به منظور پیگیری مطالبات خود که در روز یکشنبه( امروز ) نیز ادامه داشت مشکلی است که روز به روز دامنه آن گسترده تر شده و اینبار عواقب آن دامنگیر شهروندان آبادانی شده است.
انباشت زباله در برخی مناطق شهر آبادان در روزهای اخیر اعتراض شهروندان و ساکنان این مناطق به ویژه اهالی کوی ذوالفقاری را به دنبال داشته است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در خصوص مشکل جمع آوری زباله به خبرنگار ایرنا گفت:در آبادان روزانه بین 100 تا 180 تن زباله خانگی تولید می شود که این آمار نشان دهنده مصرف الگوی بالاتر از استاندارد می باشد هر چند که شهرداری روزانه سه بار نسبت به جمع دآوری زباله اقدام می کند.
مسعود سلمان زاده اظهار داشت: ساکنان برخی مناطق آبادان زباله ‌های خود را بعد از ساعت 21 و یا در ساعات روز در خارج از منازل قرار می دهند که این امر موجب پراکندگی زباله در برخی مناطق شهری شده است.
وی افزود: در چند روز گذشته نیز به دلیل اعتصاب کارگران تا حدودی با مشکل جمع آوری زباله در سطح شهر آبادان مواجه شدیم ولی اکنون شرایط عادی شده و کار جمع آوری زباله طبق برنامه در حال انجام است اما از شهروندان انتظار می رود زباله های خود را ساعت 21 درب منازل خود قرار دهند.
سلمان زاده با پوزش از شهروندان آبادانی گفت: شرایط در چند روز گذشته به شکل سختی دنبال شد ولی اکنون با بازگشت کارگران به کار در امر زباله گیری با جدیت بیشتری ورود خواهیم کرد.
جعفر ربیهاوی مدیر سلامت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وضعیت جمع آوری زباله در سطح شهر آبادان را مطلوب ندانست و گفت:معابر و حتی پارک های سطح شهر آبادان به دلیل جمع آوری نشدن به موقع زباله مدتی است از نظر بهداشتی با مشکل مواجه شده و انتظار می رود شهرداری در این امر کوشاتر باشد.
مشکل زباله در شهر آبادان در شرایطی در حال تبدیل شدن به یک معضل جدی است که کارگران بخش خدمات شهری این شهرداری همچنان برای دریافت مطالبات خود روزانه دست به تجمع می زنند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.