به گزارش ایرنا مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره رقابت ‌های قهرمانی بوکس کشور امشب با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، امیر علی ‌اکبری قهرمان رشته MMA جهان و رییس هیات بوکس خوزستان در اهواز برگزار شد.
حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس که در این مراسم حضور داشت گفت: امروز علاوه بر امیر علی ‌اکبری قهرمان بزرگی چون علی مظاهری پرچمدار المپیک لندن نیز در بین ما حضور دارد که عناوین مختلفی در رقابت های آسیایی کسب کرده است، بوکس ما امروز نیاز به حمایت همه جانبه دارد و امیدوارم به سوی فتح قله ‌های افتخار پیش برویم.
در ادامه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این که خوزستان همیشه در برگزاری رویدادها و میزبانی ‌ها تجربیات خوبی دارد افزود: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با یاد و خاطره شهدای 31 شهریور اهواز میزبان مسابقات بوکس کشور هستیم.
وی در خصوص حضور امیر علی ‌اکبری در رقابت های بوکس قهرمانی کشور گفت: این ورزشکار هیچ‌ وقت ارزش‌ های فرهنگی خود را فراموش نکرده و خوشحالیم این قهرمان در افتتاحیه مسابقات قهرمانی بوکس کشور حضور دارد. یکی از وظایف اصلی ما به عنوان مسئولان ورزش هویت ‌سازی از ورزشکارانی است که می ‌توانیم از آن‌ها به عنوان الگو استفاده کنیم و علی ‌اکبری یکی از همین الگو‌ها است.
در این مراسم که با حضور پرشور علاقه مندان به بوکس برگزار شد از امیر علی اکبری قهرمان ورزش های رزمی جهان تقدیر شد.
پیشاز آغاز این رقابت ها کم نایب رییسی سیامک صالحی (سرپرست هیات بوکس خوزستان) از سوی وزیر ورزش توسط رییس فدراسیون اهدا شد همچنین از پدر شهید محمد عذاری زاده یکی از شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز نیز تقدیر شد.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.