به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه شنبه افزود: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری فروش سکه های تقلبی از طریق ارسال پیامک در سطح شهرستان دزفول، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دزفول با اقدامات اطلاعاتی گسترده و تحقیقات جامع پلیسی موفق شدند یک متهم را که در زمینه فروش سکه های تقلبی فعالیت داشت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه و 6 عدد سکه تقلبی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته از متهم و مواجهه حضوری با مالباختگان مشخص شد این فرد با ارسال پیامک های دروغین به افراد با مضمون پیدا کردن سکه و گنج و پیشنهاد شراکت در فروش آنها اقدام به کلاهبرداری می کرده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم با استفاده از این شگرد 2 میلیارد و 480 میلیون ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است.
وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: هرگز فریب وعده های دروغین اینگونه افراد سودجو و فرصت طلب را نخورده و درصورت دریافت چنین پیامک هایی قبل از انجام هرگونه اقدام مراتب را سریعا به پلیس گزارش دهند.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.