رئیس اداره برق ایذه گفت: برق شهر ایذه شامگاه پنجشنبه بر اثر اصابت صاعقه به پست برق دچار آتشسوزی شد که با حضور به موقع همکاران عملیاتی و آتش نشانان با تلاش فراوان توانستیم آتش را مهار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، ایوب سرشار در خصوص قطعی برق شب گذشته در ایذه اظهار کرد: حدود ساعت'۲۰:۲۰ در اثر برخورد چندین صاعقه به ایستگاه برق و شبکه توزیع یکی از ترانس های ایستگاه اصلی شهرستان دچار آتش سوزی گردید که با حضور به موقع همکاران عملیاتی (توزیع برق و برق منطقه ایی) و آتش نشانان با تلاش فراوان توانستیم آتش را مهار کنیم.

وی افزود: مهار به موقع آتش سبب شد تا به دیگر تجهیزات پست و ترانس ها آتش سرایت نکند.

سرشار بیان کرد: از آنجاییکه گستردگی آتش خسارات زیادی را وارد کرده و از طرفی خط ۱۳۲ کیلو ولت نیز از مدار خارج شده بود، ایستگاه اصلی و دو ایستگاه موبیل نیز که از خط ۱۳۲ تغذیه می شدند از مدار خارج شده بودند.

رئیس اداره برق ایذه و دهدز ادامه داد: با این وجود کلیه گروه های توزیع برق و برق منطقه ایی وارد عمل شدند تا در سریعترین زمان ممکن برق شهر را برقرار کنیم و با بررسی و رفع عیب تجهیزات آسیب دیده دو ایستگاه موبیل میانگران و تلخاب در ساعت ۲۲ وارد مدار و نهایتا از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد فیدرهای ایستگاه اصلی نیز وارد مدار شدند، شرایط عادی و شهر کاملا برقدار گردید.

سرشار در خصوص مهار آتش سوزی، عنوان داشت: کار راحتی نبود! آتشسوزی گسترده ایی به وقوع پیوست و اگر دیر وارد عمل می شدیم قطعا آتش کل پست را فرا میگرفت و خسارات جبران ناپذیری وارد می کرد، بهره برداران ایستگاه و گروه های عملیاتی توزیع برق به سرعت وارد عمل شدند و شیرگونه مشکلات را برطرف کردند.

سرشار ضمن تشکر از هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک، اظهار داشت: از نماینده محترم شهرستان، فرماندار و اعضاء محترم شورای تأمین، شهردار و اعضاء محترم ستاد بحران شهرستان و همه کسانی که در این حادثه پیش آمده هر کدام به نحوی مجموعه برق را یاری کردند، تشکر و قدرانی می کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.