مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در گزارش اولیه از مناطق متأثر از بارندگی و سیلاب در خوزستان، مناطق شهری و عشایری شهرستان های اندیکا، لالی، دزفول، مسجدسلیمان، گتوند و شوش دچار آسیب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی خدادادی اظهار کرد: سیل و آبگرفتگی به عشایر منطقه سیاه منصور دزفول آسیب وارد کرده که در حال حاضر سه تیم امدادی در منطقه حضور دارند و کار رهاسازی و انتقال افراد گرفتار در سیلاب را انجام می دهند.

وی افزود: پل شهرک طالقانی(حدفاصل آبژدان و گدار) از توابع اندیکا، بر اثر طغیان رودخانه در زیر آب رفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ادامه داد: در اثر طغیان رودخانه و در زیر آب رفتن پل، یک خودرو در دره مجاور سقوط کرد، یکی از سرنشینان آن دچار حادثه شد و توسط نیروهای امدادی هلال احمر رهاسازی، احیاء و به مرکز درمانی منتقل شد. وضعیت عمومى این فرد نامطلوب گزارش شده است.

خدادادی بیان کرد: متاسفانه فرد رهاسازی شده در مجاورت پل تخریب شده شهرک طالقانی شهرستان اندیکا، پس از انتقال به مرکز درمانی بر اثر شدت جراحات و ضربات وارده جان باخت. این مرد، ۳۷ سال سن داشت. جستجو برای فرد یا افراد دیگر ادامه دارد.

وی عنوان کرد: مناطق شهری شهرهای لالی و مسجد سلیمان و تعدادی از روستاهای شهرستان های شوش و گتوند نیز دچار آبگرفتگی و سیلاب شده اند. ارزیابی این روستاها ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: ستاد مدیریت بحران در شهرستان شوش نیز براى امدادرسانی به مناطق متأثر از سیلاب تشکیل جلسه داده است.

خدادادی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۲ تیم ارزیاب و امداد و نجات به مناطق متأثر از سیل و بارندگی شدید امروز و امشب اعزام شده اند.

WhatsApp Image 2018-12-06 at 11.42.41 PM

WhatsApp Image 2018-12-06 at 11.42.44 PM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.