ناصر قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان به عنوان نماینده خوزستان در این رقابت ها در دیدار اول به مصاف تیم آکادمی کرمان رفت که با نتیجه 35 بر 19 به برتری رسید؛ در دیدار دوم نیز با نتیجه 30 بر 23 برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی رسید و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را دریافت کرد.
وی با بیان اینکه این رقابت ها با حضور هشت تیم برتر مناطق جنوب کشور در حال برگزاری است و تیم ها در 2 گروه چهار تیمی به رقابت می پردازند گفت: در این دوره از رقابت ‌ها تیم ‌های قصر نشاط ایرانیان بهبهان، فولاد مبارکه اصفهان، خمینی ‌شهر، بروجرد، شهرداری کرمان، آکادمی کرمان، سپیدار شهرکرد، جهرم و دیلم حضور دارند.
رییس هیات هندبال خوزستان با بیان اینکه اقبال عمومی از رشته هندبال در خوزستان ناچیز است افزود: ظرفیت و نیروی های مستعد و خوبی در خوزستان داریم که بعضی از آنها به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند اما با این وجود کمتر به این رشته توجه می شود.
وی ادامه داد: توجه به رده های پایه مستلزم این است که ما در بحث امکانات و زیرساخت ها بتوانیم به این رشته توجه کنیم. در شهرستان اهواز که مرکز استان است نه تنها خانه هندبالی وجود ندارد بلکه یک سالن اختصاصی مربوط به این رشته نداریم.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.