غلامرضا وحدت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این اردو در 2 بخش آقایان و خانم ها تا دهم دی ادامه دارد.
وی گفت: در این اردو 25 دوچرخه‌ سوار در ماده‌ های سرعت و نیمه ‌استقامت خود را برای حضور در رقابت ‌های قهرمانی آسیا که اواخر دی در اندونزی برگزار می شود، آماده می ‌کنند.
وی ادامه داد: در رده سنی جوانان ستاره زرگر و ایمان رشنو و در رده سنی بزرگسالان فروزان عبدالهی و رضا رشنو چهار رکاب زنان خوزستانی در این اردو حضور دارند.
وحدت افزود: هدف از برگزاری این اردو ارتقای سطح دانش دوچرخه سواران خوزستان، آشنایی با علم روز این رشته در جهان و حضور ورزشکاران بیشتری از استان در اردوی تیم ملی است.
وی ادامه داد: شرایط ایده آل اقلیمی خوزستان در فصل پاییز زمینه مساعدی برای برگزاری اردوی تیم های ملی است و به همین خاطر اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در اهواز برگزار شده است.
گفتنی است احسان خادمی ملی پوش خوزستانی و عنوان دار دوچرخه سواری ایران و آسیا به دلیل برخی مشکلات شخصی در این اردو حضور ندارد.
به گزارش ایرنا اردوی تیم ملی دوچرخه سواری برای پنجمین سال متوالی به میزبانی اهواز برگزار می شود؛ مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش پیست اوایل دی امسال در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.