عبدالمحمد جرجانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در سال تحصیلی آینده با مشکل کمبود فضای آموزشی در زیباشهر مواجه هستیم، افزود: افزون بر 500 نفر در سال تحصیلی جاری در منطقه زیباشهر در کلاس اول ثبت نام کرده اند که با توجه به رشد جمعیت در این منطقه و مهاجرپذیربودن آن در سال آینده با مشکلاتی در این خصوص روبرو خواهیم شد.
وی با اشاره به اینکه فضاهای موجود آموزشی جوابگوی جمعیت اهالی این منطقه نیست، گفت: زمین برای احداث مدرسه در این منطقه از طرف دولت فراهم می شود ولی خیرین باید مانند گذشته برای ساخت مدرسه و حل مشکل اهالی این منطقه پیشقدم شوند.
جرجانی درخصوص کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش دزفول نیز اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 77 هزار دانش آموز در مدارس دزفول در حال تحصیل هستند که 40 هزار نفر آنها در مقطع دبستان تحصیل می کنند.
وی با بیان اینکه همه مقاطع تحصیلی دزفول نیازمند معلم هستند، افزود: معلمان دزفول برای جبران این کمبود مجبور به اضافه کاری هستند.
مدیر آموزش و پرورش دزفول اظهار داشت: موافقت اولیه برای جذب 800 معلم در دزفول اخذ شده و اکنون در مرحله اداری است.
وی افزود: امیدواریم با جذب این نیروها در سال آینده بخش زیادی از کمبود معلم در مدارس دزفول رفع شود و شاهد اضافه کاری معلمان به علت کمبود نیرو نباشیم.
به گزارش ایرنا افزون بر 77 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مدارس شهرستان دزفول در حال تحصیل هستند.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.