محمد رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در تمرینات 2 روز گذشته ایلی استان و روبرت مربیان خارجی فولاد حضور نداشتند اما ابراهیم میرزاپور، موسی سواری و عزیز فریسات در کنار قطبی به تمرین تیم پرداختند.
وی به بازی این تیم برابر تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی بازی با تراکتور است و قطعا تلاش می کنیم بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم اگر چه بازی بسیار سختی آن هم در تبریز خواهیم داشت.
مدیر رسانه ای باشگاه فولاد با بیان این که حضور یک مربی تراز اول باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان می شود افزود: ایلی استان و روبرت همچنان با باشگاه قرارداد دارند لذا تا آن جا که امکان دارد از حضور این 2 نفر در تیم های پایه استفاده می کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه فولاد با مهدی طارمی و رضا قوچان نژاد مذاکراتی داشته است گفت: خیر این گونه نیست، وقت مذاکره نداشتیم و تمام فکر ما روی بازی با تراکتورسازی است و وقتی برای مذاکره با این بازیکنان نداشتیم. شاید قطبی افرادی مد نظرشباشد اما باشگاه به طور رسمی با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده است.
رضایی افزود: ما وقتی یک مربی بزرگ می آوریم یعنی به دنبال اهداف بزرگ هستیم لذا باید به فکر جذب بازیکنان خوب و تراز اول باشیم تا برای رسیدن به این موفقیت به ما کمک کنند و در آینده جزء مدعیان اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ باشیم.
وی در پاسخ به این پرسشی درباره مبلغ قرارداد قطبی گفت: از میزان رقم قرارداد این مربی اطلاع ندارم اما اگر به دنبال قهرمانی هستیم و انتظار داریم به دوران گذشته فولاد برگردیم باید هزینه کنیم و ابزار کار فراهم شود.
به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 15 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم تراکتورسازی می رود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.