فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف ۲۰۰ تن آرد قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شوش با اقدامات اطلاعاتی 2 دستگاه خودروی تریلر حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق آنها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از رانندگان خودروها، انبار دپوی آرد قاچاق را در یکی از محلات شهرستان شوش شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی و همچنین انبار دپوی قاچاق 200 تن آرد قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی آرد قاچاق کشف شده را 7 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالای مکشوفه تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.