به گزارش ایرنا، حبیب رضایی روز یکشنبه در آیین معارفه افشین قطبی به عنوان سرمربی فولاد خوزستان، در اهواز افزود:رسانه ها عامل اصلی اطلاع رسانی اخبار خوب به مردم و همچنین ایجاد انگیزه در بین مدیران هستند لذا به دنبال آن هستیم تا ارتباط بهتری با رسانه های استان داشته باشیم.
وی گفت: از دوستان خبرنگار تقاضا دارم انتقادات سازنده خود را به ما بگویند تا در ادامه راه عملکرد خوبی داشته باشیم. رسانه ها همانند هواداران همیشه پشتیبان تیم بودند و هر جا که لغزشی بوده به کادر فنی و مدیران باشگاه اعلام کردند.
رضایی در ادامه به ورزشگاه مدرن باشگاه فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: پروژه ورزشگاه 30 هزار نفری فولاد باعث غرور هر ایرانی و خوزستانی است که این موضوع برای فوتبال کشور بسیار ارزشمند است؛ اکنون نیز مربی بزرگی مثل افشین قطبی به تیم فولاد اضافه شده و امیدواریم هواداران به عنوان یار دوازدهم از تیم حمایت کنند.
وی با بیان اینکه امیدوارم تیم فولاد در آینده با حضور این مربی گام‌ های موفقی را در خوزستان بر داریم افزود: امیدوارم قطبی به تیم فولاد خدمت کند و این تیم را به جایگاهی واقعی خود در لیگ برگرداند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به اینکه فضای قهرمانی و کسب سهمیه نیاز به بستر دارد ادامه داد: ما به دنبال خدمت به مردم بوده و در این راه جاه طلب هستیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهیم.
وی افزود: در نیم فصل دوم رقابت ها سعی می کنیم در حد توان بازیکنان مورد دلخواه کادر فنی را جذب، و شرایط لازم را برای کسب نتایج بهتر فراهم کنیم.
افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان به مدت یک فصل و نیم هدایت این تیم را برعهده گرفت. تیم فولاد هم اکنون با کسب 15 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.