به گزارش ایرنا افشین قطبی که پیش از این به مدت یک فصل و نیم سرمربی تیم پرسپولیس بود همچنین 2 سال هم هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، در حال حاضر بدهی مالیاتی عقب ‌افتاده‌ای دارد که قرار است با توافق دو باشگاه فولاد و پرسپولیس پرداخت شود.
قطبی روز یکشنبه در مراسم معارفه خود در اهواز در خصوص این مالیات عقب افتاده به خبرنگار ایرنا گفت: با هماهنگی به عمل آمده قرار شدبحث این بدهی مالیاتی با توافق باشگاه فولاد و پرسپولیس برطرف شود اما در کل پرداخت آن بر عهده باشگاه پرسپولیس است.
وی گفت: از زمانی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم هیچ گونه بدهی مالیاتی ندارم زیرا از هر پرداختی که صورت می ‌گرفت، مالیات کسر می ‌شد ، این مالیات مطرح شده مربوط به زمان حضورم در باشگاه پرسپولیس است که پرداخت آن بر عهده این باشگاه بود.
سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص مبلغ این بدهی مالیاتی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون مبلغ این بدهی مالیاتی، یک میلیارد و 700 میلیون ریال بود که احتمال دارد در طی سال های اخیر جرایمی هم به این مبلغ اضافه شده باشد.
وی با بیان این که در جریان این بدهی مالیاتی نیستم ولی باشگاه پرسپولیس باید این موضوع را حل کند افزود: ظاهرا مدیرعامل این 2 باشگاه با یکدیگر به توافق رسیده اند و قرار است این بدهی پرداخت شود.
به گزارش ایرنا قطبی مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان پس از هفت سال دوری بار دیگر به ایران بازگشت و به مدت یک فصل و نیم هدایت تیم فولاد خوزستان را به عهده گرفت.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.