امروز چهارشنبه 7 آذرماه، با هدف بررسی وضعیت آب های سطحی در اهواز و همچنین ساخت پل عنافچه به ملاثانی نشستی به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در این نشست با اشاره به مشکلات مردم عنافچه برای تردد به شهر ملاثانی، تاکید کرد: برای رفع مشکل مردم منطقه عملیات اجرایی ساخت پل ماشین رو به شهر ملاثانی باید در اسرع وقت آغاز شود.

استاندار خوزستان همچنین در خصوص معضل آبگرفتگی معابر، دستور داد کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط با همکاری یکدیگر و بسیج امکانات و نیروها نسبت به رفع آبگرفتگی معابر تا فردا اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز در این نشست با اشاره به بازدید اخیر خود از عنافچه، گفت: در هفته گذشته همراه با کاظم نسب نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه و جمعی از مسئولان بازدیدی از منطقه عنافچه داشتیم و با بررسی‌های صورت گرفته قرار شد ظرف دو ماه آینده کلنگ ساخت پل زده شود و اعتبارات ساخت این پل نیز از محل ماده ۲۳ تامین خواهد شد.

کیامرث حاجی زاده عنوان کرد: شهرداری تا ده روز آینده مطالعاتی جهت حل اساسی و پایدار معضل آبگرفتگی نقاط بحران خیز در سطح شهر اهواز را تهیه خواهد کرد و اعتبار اجرای این طرح از طریق منابع استانی تامین خواهد شد.

در این نشست مصوب شد، تعداد ۱۰۰ خانوار ساکن در نقاط پرخطر و حادثه خیز در منطقه منبع آب اهواز جابجا شده و در نقطه ای دیگر سکونت داده شوند و برای این کار مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص داده خواهد شد که نیمی از آن توسط شهرداری و نیم دیگر هم توسط سازمان برنامه و بودجه تامین خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.