زیور بابایی روز جمعه پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل پارس آرا شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بازی امروز کاملا در اختیار ما بود، افزود: حریف در نیمه نخست خیلی دفاعی بازی کرد و این موضوع کار ما را برای گلزنی سخت تر کرد.
وی با بیان اینکه در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کردیم، گفت: بازیکنان ما با پشت سر گذاشتن دفاع بسته حریف توانستند چهار گل دیگر به ثمر برسانند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با اشاره به اینکه چهار تیم اول رقابت ها به مرحله بعد (پلی آف) صعود می کنند، افزود: در حال حاضر پنج امتیاز با تیم دوم فاصله داریم و تلاش می کنیم به عنوان تیم اول راهی مرحله پلی آف شویم.
وی در خصوص تساوی هفته قبل ملی حفاری مقابل دختران کویر کرمان اظهار داشت: هفته قبل مقابل تیم کرمان موقعیت های زیادی از دست دادیم اگرچه گل اول را هم زدیم اما در انتهای بازی گل تساوی را دریافت کردیم.
بابایی با بیان اینکه همه چیز در فوتبال رخ می دهد و همیشه نباید انتظار برد داشته باشیم، افزود: آمادگی تیم ها در نیم فصل دوم بالاتر می ‌رود و بازی ‌ها سخت خواهند بود.
وی گفت: با توجه به برنامه های آماده سازی تیم ملی حفاری در تعطیلات نیم فصل، خوشبختانه تاکنون توانستیم نتایج خوبی در لیگ به دست آوریم و در صدر جدول باشیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری همدلی، انسجام تیمی و توجه بازیکنان به دستورات کادر فنی را عاملی مهم در ارائه بازی های خوب این تیم دانست و گفت: این پایان راه نخواهد بود و در ادامه رقابت به مراتب کار سخت تری خواهیم داشت.
وی تیم های نامی نو، دختران کویر کرمان، پویندگان و پالایش نفت آبادان را جزو رقبای اصلی خود در این فصل عنوان کرد و افزود: تا این جای رقابت ها از تمامی شاگردانم رضایت کامل دارم و معتقدم آنها در هر بازی از جان و دل مایه می گذارند.
وی با بیان اینکه لیگ امسال سرحال تر و پویاتر از دوره های قبل در جریان است، اظهار داشت: بازی های خوبی از تیم ها شاهد هستیم به طوری که نمی توان از حالا پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان رقابت ها خواهد بود البته این موضوع قطعا باعث جذابیت و نشاط لیگ می شود.
بابایی در پاسخ به این پرسش که آیا در ادامه راه بازیکنی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد، افزود: شرایط ما به گونه ای است که نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم اما روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می کنیم تا در مسابقات پیش رو نتایج خوبی کسب کنیم.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های ملی حفاری و پارس آرا شیراز در هفته پنجم از دور برگشت رقابت ها با نتیجه 6 بر صفر به سود تیم ملی حفاری به پایان رسید.
تیم ملی حفاری در حال حاضر با کسب 43 امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان قرار دارد.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.