به گزارش ایرنا عبدالزهرا سنواتی روز سه شنبه در پنجاه و هفتمین نشست علنی شورای اسلامی
شهر اهواز در سالن جلسات این شورا ادامه داد: با نصب دستگاه روزشمار بر روی پروژه های عمرانی مردم از زمان دقیق بهره برداری از پروژه ها مطلع می شوند.
وی توضیح داد: گاهی ممکن است زمان بهره برداری از یک پروژه به دلایل مختلف افرایش یابد در این صورت نیز به مردم دلیل این تاخیر توضیح داده می شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در این خصوص گفت:نصب روزشمار امری غیرممکن نیست اما باتوجه به مسایل غیرقابل پیش بینی در پروژه های عمرانی بنظر می رسد که اگر نصب نشود بهتر است.
محمد صفری ادامه داد: به طور نمونه در پروژه شهید بندر با مسایل غیر قابل پیش بینی نظیر تاسیسات مختلف در زیر زمین روبه رو بودیم که ما را از برنامه زمانبندی عقب انداخت؛تاخیر در اجرای پروژه و نشان دادن عقب بودن از برنامه زمانبدی حتی ممکن است سبب تضعیف روحیه شود.
وی با اشاره به نصب روزشمار در پروژه های آینده بجای پروژه های فعال در عین حال گفت: در زمان ساخت پل هشتم روی این پروژه روزشمار نصب شد که تاثیرات مثبتی هم داشت.
صفری در ادامه با بیان اینکه کلانشهر اهواز به تازگی درحال ورود به شبکه های بزرگراهی است ادامه داد: در شهر اهواز از سویی شاهد نبود فرهنگ درست استفاده از پل عابر پیاده هستیم و از سویی دیگر در کنار تعداد کم این پل ها، شاهد جانمایی نامناسب آنها نیز می باشیم.

** کتانباف می رود
به گزارش ایرنا ، شورای اسلامی شهر اهواز روز گذشته نیز نشستی با هدف بررسی بازنشستگی شهردار اهواز برگزار کرد که به دلیل حضور تعدادی از اعضا و به حد نصاب نرسیدن این جلسه تشکیل نشد، ضمن آنکه مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در نامه ای خواستار بررسی نشدن تعیین جایگزین برای شهردار اهواز تا تعیین تکلیف وضعیت منصور کتانباف شهردار فعلی شده بود.
همچنین نشست تعیین سرپرست شهرداری اهواز روز شنبه هفته جاری دقایقی مانده به موعد مقرر، به دلیل آنچه اجماع نظر اکثریت اعضای شورای شهر گفته شده، لغو شده بود.
در روزهای گذشته نامه ای منسوب به وزارت کشور مبنی بر بازنشستگی شهردار اهواز طبق قانون بازنشستگی، در فضای مجازی منتشر شد پس از آن ریاست شورای شهراین کلانشهر در گفت و گو با ایرنا با تایید این خبر بیان کرد: استعلام از وزارت کشور مشخص کرد که قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته شامل شهردار اهواز نیز می شود از این رو شورا روز شنبه آینده سرپرست این شهرداری را تعیین خواهد کرد.
وزارت کشور نامه‌ای مبنی بر بازنشسته بودن شهردار اهواز صادر کرده و در این نامه آمده است: بر اساس ماده 123 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مفاد ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری منصور کتانباف شهردار اهواز واجد شرایط بازنشستگی است بنابراین امکان تمدید ماموریت وی میسر نیست.
شهریور پارسال منصور کتانباف با 13 رای مثبت از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.