به گزارش ایرنا عزیز فریسات روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن دراهواز اظهار داشت: به خوبی می دانیم که ذوب آهن، تیم خوب و بزرگی بوده و از کادرفنی و بازیکنان جوان و با تجربه‌ ای برخوردار است لذا امیدوارم فردا بازی زیبا و جذابی را مشاهده کنیم.
سرمربی تیم فولاد با بیان این که تیم ما تلفیقی از نفرات با تجربه و جوان است افزود: امیدوارم در کنار کادر مدیریتی باشگاه، بتوانیم تیم فولاد را به جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسانیم، همه تلاشمان را می ‌کنیم تا رفاقت و همدلی را در تیم حاکم کرده و برای موفقیت تیم تلاش کنیم.
وی افزود: در فوتبال هزار اتفاق رخ می‌ دهد، در بسیاری از بازی ها می توانستیم پیروز میدان شویم و اکنون به عنوان یک مدعی باشیم؛ ما در استان چیز دلگرمی خاصی نداریم و فوتبال می ‌تواند بخشی از جامعه به ویژه جوانان را شاد کند لذا تلاش می ‌کنیم تا تیم فولاد به روزهای خوبش باز گردد.
فریسات در خصوص تیم ذوب آهن گفت: با توجه به این که بازی قبلی ذوب آهن پخش تلویزیونی نداشت، شناخت خاصی از شرایط جدید این تیم نداریم اما مسابقات گذشته این تیم را مشاهده و بازیکنان آن ها را به خوبی آنالیز کردیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است بازیکنان تیمش به خاطر پیروزی هفته قبل مقابل تیم پیکان مغرور شده باشند گفت: برد و باخت جزئی از فوتبال است، اگر بخواهیم با یک برد مغرور شویم دیگر نباید اسم خودمان را فوتبالیست بگذاریم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که رفاقت درون تیم باعث شده است که ما منسجم تر شویم افزود: در بازی هفته گذشته وقتی در دقیقه 91 گل زدیم، بازیکنان ما سریع توپ را از دروازه حریف برداشتند و در وسط زمین قرار دادند و این میل اشتیاق به گلزنی باعث شد که در دقیقه آخر گل برتری را بزنیم، تفکر بازیکنان ما اکنون به گونه ای است که در هر بازی تنها به برد فکر می کنند.
وی گفت: بعد از تغییر و تحولی که در تیم به وجود آمد و مسئولیت هدایت تیم را بر عهده گرفتم، سعی کردم تفکرم را که احترام به بزرگتر و پیشکسوت است در تیم اجرا کنم همچنین در ادامه سعی کردیم جو دوستی و برادری را در بین بازیکنان تقویت کنیم.
دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن از ساعت 15:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود ،تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در حال حاضر با کسب 14 و 11 امتیاز در مکان های نهم و سیزدهم رده بندی جای دارند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.