نشست عمومی انجمن دیدبان محیط زیست بندر امام خمینی و دوستداران محیط زیست، با حضور مسئولین شهر بندر امام در دانشگاه علمی کاربردی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، نشست انجمن دیدبان و دوستداران محیط زیست بندر امام خمینی با حضور جلیلیان رئیس دانشگاه علمی کاربردی بندر امام خمینی، ایمان فلاحی عضو شورای شهر، حسین عبیداوی رئیس شورای اسلامی شهر، محمد عبیاوی شهردار بندر امام خمینی، سلیمانی، ادیبی، بزاز (عضو شورای شهر) و دکتر بلادی (دامپزشک) در دانشگاه علمی کاربردی بندر امام خمینی برگزار گردید.

در این نشست در خصوص جمع آوری سگ های خیابانی مباحثی مطرح شد. طبق گفته ی دکتر بلادی، براساس قوانین باید از سگ ها نگهداری شود و آنهایی که به تشخیص دامپزشک مشکل دارند و بیماری زا هستند معدوم گردند؛ همچنین قول مساعد داده شد این حیوانات در مکان مناسب که آماده گردیده جمع آوری شوند.

در ادامه نشست، ضمن اشاره به بحث ایجاد کمربند سبز، شهرداری و منابع طبیعی همگام با هم در ایجاد فضای سبز مناسب، همکاری خود را اعلام کردند.

در بخش دیگری از این نشست، بحث فرهنگ سازی مطرح شد که شهردار حمایت کامل خود را همراه با شورای اسلامی شهر اعلام کرد.

دوستداران محیط زیست در این جلسه با اشاره به بحث آلایندگی های زیست محیطی، بیان کردند: دوستداران محیط زیست باید مطالبه گر باشند تا بتوانند محیط زیست خود را عاری از هرگونه آلودگی نمایند.

در پایان نیز ضمن تشکر از همکاری حاضرین در نشست، اظهار امیدواری شد که مباحث و تصمیمات اتخاذ شده و قول های داده شده در سریعترین زمان انجام شود.

WhatsApp Image 2018-11-26 at 1.00.29 PM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.