محمد رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابیان کرد: این جریمه پس از پیروزی تیم فولاد برابر تیم پیکان، با تشخیص مدیران باشگاه بخشیده شد.
وی گفت: پس از پیروزی شیرین مقابل تیم پیکان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، مسئولان باشگاه برای ایجاد انگیزه در بین بازیکنان جرایم در نظر گرفته را بخشیدند تا با روحیه بهتری به مصاف تیم ذوب آهن بروند.
وی ادامه داد: همچنین با پیشنهاد مدیرعامل باشگاه علاوه بر بخشودگی بازیکنان و کادر فنی، پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد.
رضایی با بیان اینکه تمرینات تیم برای حضوری مقتدرانه مقابل تیم ذوب آهن در حال انجام است گفت: تمام تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه کسب نتایجی خوب و در حد نام باشگاه فولاد خوزستان است اگر چه در این راه نیاز به حمایت همه جانبه هواداران داریم.
وی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه مدرن فولاد خوزستان بیان کرد: مراحل احداث توقفگاه ورزشگاه فولاد انجام شده و تنها کار آسفالت آن باقی مانده که با توجه به زمان طولانی تعطیلات لیگ، این نقیصه برطرف و بازی های تیم فولاد برای نیم فصل دوم در ورزشگاه جدید فولاد برگزار می شود.
به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب 14 امتیاز در مکان نهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد. نماینده خوزستان هفته آینده در اهواز به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.