به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابرهیمی پور روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته بسیج در ناحیه مقامت بسیج آبادان اظهار داشت: بسیج ویژگی هایی دارد که مختص یک صنف و گروه نیست، هر فردی در هر موقعیتی که باشد می تواند بسیجی باشد.
وی افزود: بسیجی، مخلص، خط شکن، پیشرو، مسئولیت پذیر، دغدغه مند، آرمان گرا نسبت به انقلاب و کشور، واقع گرا، تکلیف گرا، دشمن شناس و جبهه شناس است.
امام جمعه آبادان گفت: بسیجی میدان مبارزه و جهاد را به خوبی می شناسد، شهید بزرگوار سیاح طاهری از شهدای مدافع حرم در مواقع مختلف بنا به ضرورتی که احساس می کرد به میدان مبارزه رفت، در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در جبهه فعالیت های فرهنگی، هنری و سپس در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به موقع وارد شد و به لقاء الله پیوست.
حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: بسیجی قانون مدار است و بصیرت دارد، اهل عمل به هنگام و کار برای خداست، اهل شعار نیست و عمل گراست، آماده برای تلاش عاشقانه و شهادت است، این ها عواملی است که باعث شد بسیج در صحنه های مختلف مبارزه حضور یابد و موفق شود.
امام جمعه آبادان افزود: اگر روحیه بسیجی در میان مدیران حاکم شود، بسیاری از مشکلات کشور و جوانان برطرف می شود، کشور به روحیه بسیجی نیازمند است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این آیین گفت: بسیجیان با ورود به تمام عرصه ‌ها سنگ تمام گذاشتند و توانستند در راستای تحقق عدالت اجتماعی گام‌های موثری بردارند.
سرهنگ شاهپور احمدی با اشاره به توانمندی‌ بسیجیان و نیروهای مسلح گفت: تفکر بسیجی علاوه بر مرزهای جمهوری اسلامی ایران، سوریه و عراق به ساحل مدیترانه و یمن هم رسیده و همچنان رو به گسترش است.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت: دشمن در گذشته تمام تلاش خود را برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها به کار گرفت اما شکست خورد و حالا در صدد است انقلاب اسلامی چهل سالگی را تجربه نکند.
سیدزین العابدین موسوی افزود: ما با اندیشه بسیجی از این دوران هم عبور خواهیم کرد و روز به روز قدرتمان در منطقه افزون خواهد شد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.