به گزارش ایرنا پائولو سرجیو عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران اظهار داشت: این بازی همانند دیدارهای گذشته برای ما سخت است ولی به دنبال کسب سه امتیاز در آبادان هستیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: تیم نساجی را بخوبی شناسایی کرده ایم و برای پیروزی بر این تیم باید از نقاط ضعف آنها استفاده کرد.
سرجیو با اشاره به استعفای پرکاس از کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در نخستین اردوی تیم نفت که در بروجرد برگزار شد به باشگاه اعلام کردیم پرکاس نمی تواند دستیار من در تیم باشد ولی مدیریت باشگاه نظر به حضور وی در کادر فنی داشت.
وی با بیان اینکه محمدرضا پرکاس که از سوی باشگاه به عنوان دستیار به من معرفی شده بود فقط نقش مترجم را داشت افزود: ما به یک مربی ایرانی در کادر فنی نیاز داشتیم ولی پرکاس آن مربی مورد نظر ما نبود و تنها نقش یک مترجم را داشت.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به جذب بازیکن در نیم فصل دوم گفت: با توجه به افزایش نرخ دلار موفق به جذب بازیکنان خارجی مطرح نشدیم ولی در نیم فصل دوم برای جذب بازیکنان ایرانی برنامه داریم.
سرجیو تصریح کرد: بازیکنانی که در تیم‌ های دیگر فرصت کمی برای بازی داشتند و از این وضعیت ناراضی هستند را زیر نظر داریم.
به گزارش ایرنا جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران نرسید.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 12 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد فردا از هفته سیزدهم این رقابت ها میزبان نساجی مازندران است.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.