به گزارش ایرنا ابراهیم نجفیان روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: بیش از 2 هزار حلقه لاستیک از مرداد امسال به خوزستان تحویل داده شد این در حالی است که 14 هزار خودروی حمل و نقل در این استان وجود دارد و بیشتر دستگاه ها نیز درخواست دریافت لاستیک دارند و جوابگوی میزان تقاضای لاستیک در استان نیست.
وی گفت: هر چند سهمیه دریافت لاستیک در خوزستان افزایش یافت اما با توجه به اینکه خوزستان یک استان ترانزیتی است جوابگوی نیاز کامیون داران نیست.
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان درادامه با اشاره به توزیع 120 تن گوشت وارداتی در خوزستان بیان کرد: در مواردی مشاهده شده که توزیع گوشت بر اساس بخشنامه ستاد تنظیم بازار انجام نمی شود و در بسیاری موارد مشخص نیست که گوشت به چه عاملانی تحویل داده می شود.
نجفیان بیان کرد: این موضوع باعث می شود که امکان رصد دقیق مسیر توزیع گوشت مشخص نباشد.
نماینده اداره کل حمل ونقل وپایانه های خوزستان نیز بیان کرد: اداره کل امور عشایر خوزستان از دستگاه هایی است که برای تانکرهای آبرسان به مناطق روستایی درخواست لاستیک دارد.
علی احمدیان افزود:تعداد لاستیکی که به راهداری برای توزیع تحویل داده می شود بسیار محدود است؛ به عنوان مثال 244 حلقه لاستیک یک هفته پیش به این اداره تحویل داده شد که یکصد حلقه برای آتش نشانی، شرکت نفت و 12 حلقه لاستیک برای تانکرهای آبرسان در امور عشایر اختصاص یافت.
وی گفت: این میزان لاستیک قادر به تامین لاستیک مورد نیاز کامیون داران نیست.
رییس اتحادیه صنف نانوایان اهواز نیز بیان کرد: صنف نانوایی ها خواستار افزایش قیمت نان بر اساس افزایش هزینه ها را دارد.
امیردهقان افزود:از سال 93 تاکنون افزایش قیمتی برای نان انجام نگرفته است؛ با این شرایط گرانی و افزایش هزینه ها اگر قیمت ها افزایش نیابد نانوایی ها تعطیل خواهند شد.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.