به گزارش ایرنا این افراد که در آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند2 که چند ماه پیش برگزار شد شرکت کرده اند نسبت به آنچه بی عدالتی در نحوه برگزاری آزمون و پذیرفته شدگان می خوانند، اعتراض و خواستار رفع این نواقص و ابهامات هستند.
یکی از جوانان که در آزمون استخدامی این پالایشگاه شرکت کرده به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از این تجمع ورود مسئولان به بحث سهمیه استخدام نیروهای بومی است.
وی که خواست نمامش در خبر ذکر نشود ادامه داد: ما تا ارایه پاسخ های قانع کننده از سوی مسئولان پالایشگاه بیدبلند به تجمعات خود ادامه می دهیم زیرا معتقدیم در نحوه برگزاری آزمون و اعلام اسامی پذیرفته شدگان شفافیت وجود ندارد.
یکی دیگر از این افراد گفت: جوانان شهرستان بهبهان با وجود استعداد با معضل بیکاری روبه رو هستند؛ با وجود ابهاماتی که در این آزمون وجود داشت اما در آن شرکت کردیم و امیدوار بودیم سهم نیروهای بومی در استخدام این پالایشگاه افزایش یابد.
پیشتر فرماندار بهبهان در یک تجمع این معترضان گفته بود: اعتراضات مستدل و قابل استناد و مطالباتی که قابل پیگیری باشد را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
محمد حری ادامه داد: اولویت ما در بحث اشتغال بکار‌گیری نیروی بومی است و همه تلاش خود را در این راستا بکار بسته و خواهیم بست.
وی گفت: طبق آخرین آمار استخراجی از نتیجه آزمون از مجموع پذیرفته شدگان 41.4 درصد بومی شهرستان بهبهان ، 29.6 درصد بومی خوزستان و 29 درصد غیر بومی ، یعنی 71 درصد نیروهای پذیرفته شده در آزمون بومی شهرستان و استان هستند.
پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس که تامین کننده میعانات گازی خاورمیانه محسوب می‌شود و در شهرستان بهبهان قرار دارد 29 تیر امسال برای جذب نیروی کار موردنیاز اقدام به برگزاری آزمون در 2 شهرستان بهبهان و تهران کرد که پس از اعلام نتایج این آزمون، جوانان بومی بهبهان به نحوه برگزاری آزمون، سئوالات و پذیرفته شدگان معترض بودند.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.