به گزارش ایرنا داریوش دبیقی روز دوشنبه در تشریح ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز آبادان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:تاکنون یک هزار و 500 دقیقه برنامه رادیویی و یک هزار و 300 دقیقه برنامه تلویزیونی به همین مناسبت در صدا و سیمای مرکز آبادان تولید شده است.
وی به تولید 120 نماهنگ، عکس نوشت، موشن گرافی و اینفوگرافی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:این تولیدات چهار حوزه خبر، صدا، سیما و فضای مجازی را شامل می شوند.
دبیقی گفت:در تولید برنامه های صدا و سیمای مرکز آبادان توجه خاصی به جسته سازی و تقویت روحیه مطالبه گری جامعه، معرفی نخبگان علمی شده و با بهره گیری از شخصیت های برجسته تلاش شده تا تحولایت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرند.
وی به تولید برنامه مستند شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس، کارنامه نبض انقلاب، مسیر تعالی به عنوان برنامه های فاخر صدا و سیمای مرکز آبادان با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:تا دهه مبارک فجر 500 عکس نوشت با موضوع انقلاب اسلامی در مرکز صدا و سیمای مرکز آبادان تولید خواهد شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکزی آبادان به تولید ویژه برنامه خاص در خصوص نقش دانشکده نفت آبادان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:در این ویژه برنامه به حضور شخصیت های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی در دانشکده نفت آبادان پرداخته شده است.
وی گفت:برنامه های صدا و سیمای مرکز آبادان در 2 زبان عربی و فارسی تولید و پخش می شود و در برنامه های تولیدی توجه خاصی به نقش روستاهای مرزی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شده است.
آبادان نخستین شهری بود که پس از تهران در هشتم اسفند ماه سال 1349 دارای فرستنده تلویزیونی شد. برنامه‌های این فرستنده تلویزیونی شامل موسیقی محلی، فیلم‌های مستند داستانی، خبر و مسابقات بود که به 2 زبان فارسی و عربی پخش می‌شد.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.