مسئول نوسازی مدارس شهرستان باغملک، گفت: در ادامه اجرای طرح برچیدن مدارس کانکسی در باغملک، یازده مدرسه دیگر در دست اقدام قرار گرفت. در قالب این طرح ٦٠ کلاس درس دیگر تحویل آموزش پرورش باغملک و صیدون خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از باغملک، صیدی با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته تعداد یازده مدرسه دیگر در باغملک شامل مدارس روستاهای شمس آباد، پارس شهید کریمی، بختکان، قلعه خمیسی و سرله  و در صیدون شامل مدارس روستاهای سرآسیاب، برد ترکیده، دره بنیاب، چحجم، میان بیشه و سردره به مناقصه گذاشته شد که پیمانکاران مربوطه معرفی شدند و بعد از طی روال اداری، به امید خداوند رحمان از ابتدای هفته آتی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش مربوطه تحویل زمین انجام و دستور شروع به کار داده می شود.

صیدی یادآور شد: با حمایت های همه جانبه نماینده محترم مجلس، جناب آقای خادمی و مساعدت مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان جناب آقای رضایی، از اواخر سال گذشته تعداد ۲۵ مدرسه در قالب این طرح برای شهرستان تائید شده بود که تاکنون تعداد ۱۴ مدرسه را از محل اعتبارات استانی شروع کردیم و در ادامه این ۱۱ مدرسه از محل اعتبارات ملی شروع می شوند.

مسئول نوسازی مدارس شهرستان باغملک در پایان گفت: در قالب این طرح بیش از ۶۰ کلاس درس با تجهیزات کامل بهمراه سرویس های بهداشتی تحویل آموزش وپرورش باغملک و صیدون می شود. به امید خداوند بزرگ بعد از این طرح، در کنار آقای مهندس خادمی و حمایت های وی با شعار «هر روستا یک مدرسه نوساز»، بطور جد پیگیر برچیدن مدارس سنگی هستیم.

3

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.