رضا رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیات بوکس خوزستان در سال جاری، درخواست میزبانی مسابقات بوکس قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی بزرگسالان) را به فدراسیون اعلام کرد که با این پیشنهاد موافقت شد.
دبیر هیات بوکس خوزستان با بیان این که هر استان تنها با یک تیم می تواند در این رقابت ها شرکت کند، افزود: این رقابت ها از روز 15 تا 21 آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود که در پایان به تیم های اول تا سوم این رقابت ها مدال و جوایزی اهدا می شود همچنین نفرات برتر مسابقات به عضویت تیم ملی درآمده و در رقابت های آسیایی شرکت می کنند.
وی با بیان این که تیم استان اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و به طور شبانه روز در حال تمرین کردن است، گفت: رقابت های قهرمانی کشور در 10 وزن برگزار می شود و تمامی ملی پوشان از جمله اشکان رضایی و رضا سلیمانی فر 2 ملی پوش خوزستان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
رضایی عنوان کرد: سال قبل عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشوری را کسب کردیم اما امسال چون میزبان مسابقات هستیم تنها به قهرمانی فکر می کنیم و سعی می کنیم با بهترین و آماده ترین نفرات در مسابقات حاضر شویم.
وی با اشاره به این که برگزاری مسابقات در استان باعث می شود که علاقه مندان به این رشته فرصت تماشای بازی ها را از نزدیک داشته باشند افزود: با برنامه ریزی که انجام دادیم تلاش می کنیم که رشته بوکس را در سرتاسر استان گسترش دهیم و از این طریق نفرات بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.