به گزارش ایرنا دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان در حضور پرشور تماشاگر این تیم زیر باران برگزار شد که در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
* 2 تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در شرایطی برابر به میدان رفتند که شاگردان سرجیو با 11 امتیاز در رتبه یازدهم و تیم نفت مسجدسلیمان با هفت امتیاز در رتبه انتهایی جدول رده بندی قرار گرفته بودند.
* شاگردان مرزبان در این مسابقه به دنبال پیروزی بودند تا از دیگر تیم قعرنشین جدول یعنی سپیدرود عقب نمانند همچنین صنعت نفت امیدوار بود با پیروزی در این دیدار خود را از رتبه های انتهایی جدول جدا کند.
* پیش از آغاز بازی میلاد میداودی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به شدت از سوی تماشاگران این تیم تشویق شد.
* با توجه به اینکه از قبل اعلام شده بود که تماشای این دیدار رایگان است بیش از چهار هزار هوادار از نزدیک نظاره گر بازی بودند که این امر حساسیت کار را برای هر 2 تیم بیشتر می کرد.
* سرجیو سرمربی پرتغالی تیم نفت آبادان بر خلاف علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان که کنار خط جنب و جوش زیادی داشت، از روی نیمکت و با آرامش بیشتر تیم خود را هدایت می کرد.
* عملکرد ضعیف خط حمله تیم نفت مسجدسلیمان در چند هفته اخیر موجب شد تا مرزبان برای بازی با نفت آبادان از اسماعیل شریفات و حسین دوستدار در کنار میلاد میداودی در خط حمله تیمش استفاده کند.
* تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زرد رنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه خود در اطراف ورزشگاه نظاره گر بازی بودند.
* جعفر سلمانی بازیکن تیم نفت آبادان در دقیقه 35 بازی دروازه تیم نفت مسجدسلیمان را باز کرد همچنین در دقیقه 72 عرفان کاظمی گل تساوی بخش بازی را برای نفتی های مسجدسلیمان به ثمر رساند.
* در دقیقه 75 بازی تماشاگران، به صورت هماهنگ نور تلفن همراه خود را روشن کرده و یکصدا علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.
* اسماعیل شریفات در دقیقه 76 جای خود را به پیمان میری داد که این بازیکن پس از ورود به زمین توسط هواداران نفت مسجدسلیمان تشویق شد.
* قضاوت این دیدار بر عهده روح اله شریفی بود که هادی طوسی و فرزاد بهرامی او را در امر قضاوت همراهی می کردند.
* در این دیدار علیرضا علیزاده و یوسف وکیا از تیم نفت مسجدسلیمان و کرار جاسم و رضا جبیره بازیکنان تیم نفت آبادان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با این تساوی به ترتیب 12 و هشت امتیازی شدند و در مکان های نهم و شانزدهم رده بندی قرار گرفتند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.