افشین حیدری روز یکشنبه در نشست مشترک با هیات های ورزشی خوزستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد افزود: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این سفر چند طرح ورزشی از جمله ورزشگاه اختصاصی فولاد، ساختمان جدید اداره کل، 2 استخر در اهواز، دفتر مجمع جوانان خوزستان را بهره برداری، و نیز از روند ساخت هتل ورزش خوزستان دیدن خواهد کرد.

**اختصاص 50میلیارد ریال برای تجهیز هیات های ورزشی خوزستان
وی همچنین گفت: امسال 50 میلیارد ریال برای تجهیز هیات های ورزشی خوزستان اختصاص داده شده که این میزان نسبت به پارسال 70 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: با این مبلغ تجهیزات ورزشی لازم خریداری و در اختیار هیات ها قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه بیان کرد: ورزش در سایه تعامل پیش می رود و هدفمان این است که ذهن جامعه را نسبت به ورزش تغییر داده و کاری کنیم که موضوع ورزش و توجه به آن جزو اولویت های برنامه کاری مسئولان استان باشد.
وی با بیان اینکه انتقاد خوب است اما باید سازنده باشد نه اینکه در فضای مجازی برخی مسایل طرح شود که اصلا صحت ندارد گفت: فضای رسانه ای یک ظرفیت است و نباید از آن به عنوان یک عامل تخریب کننده علیه ورزش استان استفاده کرد.
حیدری با اشاره به اینکه تلاش می کنیم وضعیت زیرساخت های ورزش خوزستان مناسب تر از گذشته شود افزود: اعتبار خانه های وزنه برداری، کشتی، جودو و بوکس خوزستان از محل سازمان برنامه و بودجه تامین شده، و ساخت مجموعه های ورزشی مجدیان دزفول و جهان آرا خرمشهر پس از سال ها نیز رو به اتمام است که این موضوع باعث افزایش سرانه ورزش استان می شود.
وی با بیان اینکه رشته های بوکس و سه گانه خوزستان در خاموشی به سر می بردند اما اکنون حرف های بسیاری برای گفتن دارند ادامه داد: هر 2 ماه یک بار جلسه هم اندیشی با روسای هیات های ورزشی خوزستان برگزار ، و هر هفته نیز به مشکلات یک هیات رسیدگی می کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه آیین تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی به زودی برگزار می شود گفت: همچنین در یک آیین از ورزشکاران خوزستان که در نیمه دوم پارسال و نیمه اول امسال به همراه تیم ملی در میادین جهانی و آسیایی افتخارآفرینی کردند، تجلیل خواهد شد.
حیدری در خصوص قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته در هیات های ورزشی و به ویژه هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: هر چند افتخار می کنیم که از حضور پیشکسوتان در ورزش استان استفاده کنیم اما ما تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که در خصوص فدراسیون فوتبال و مدیران بازنشسته آن اتخاذ شود ما نیز در هیات استان عملیاتی خواهیم کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه در سال 97 یکی از مهمترین ملاک های ارزیابی ادارات کل و هیات های ورزشی استان ها، حضور موفق در المپیادهای ورزشی و رقابت های المپیک است افزود: به زودی کمیته المپیک و پاراالمپیک 2020 در خوزستان راه اندازی می شود و تمامی هیات ها می توانند ورزشکارانی را که از شانس بالایی برای کسب نشان در المپیک و پاراالمپیک برخوردار هستند به ما معرفی کنند تا توجه بیشتری به آنها شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان مسابقات المپیاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رنکینگ هیات ها بر اساس این مسابقات مشخص می شود لذا هیات های استان باید با تمام قوا در این رویداد مهم حاضر شوند. برای حمایت از هیات های ورزشی استان در طول هفته جاری مبلغی در اختیار آنها قرار داده می شود تا با آرامش بهتری در المپیاد ورزشی کشور شرکت کنند.
وی در خصوص واگذاری مجموعه تختی اهواز به هیات همگانی نیز بیان کرد: با توجه به اینکه هزینه نگهداری این مجموعه ورزشی بسیار بالا بود تصمیم گرفتیم مجموعه ورزشی تختی را در اختیار هیات همگانی اهواز قرار دهیم. بر اساس قانون ما نمی توانیم هیچ بنایی را در اختیار شخص قرار دهیم بلکه تنها می توانیم به هیات ها واگذار کنیم اما متاسفانه در فضای مجازی اعلام می کنند که ما ورزشگاه تختی را به شخص واگذار کردیم.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.