به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند شامگاه شنبه در نشست با جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در فرمانداری اندیمشک افزود: حدود 300 طرح در بخش های مختلف در شهرستان در دست اجرا است که باید با شناسایی و بررسی موانع تکمیل طرح ها تسریع یابد.
وی اظهار داشت: تدوین یک برنامه جامع و ارائه روزشمار برای تکمیل این طرح ها به منظور بهره مندی عمومی از آنها ضرورت دارد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از موانع و مشکلات طرح ها باید در سطح کشور پیگیری شوند و مدیران دستگاه های اجرایی نباید در این خصوص تعلل کنند.
وی گفت: حدود 15 طرح بزرگ از طرح های شهرستان مربوط به اشتغال است که با توجه به نقش مستقیم برخی دستگاه های اجرایی در این طرح ها ، مدیران مربوطه باید با دلسوزی بیشتر در این زمینه همت کنند.
وی با تاکید بر لزوم اهتمام همه دستگاه های اجرایی برای تحقق مطالبات مردم افزود: در مناطق دور و نزدیک شهرستان باید با رصد مشکلات و نیاز مردم، برای رفع آنها تلاش بیشتری شود.
حسنوند اظهار داشت: با توجه به تلاش گسترده دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه باید برای کیفی سازی خدمات و رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: عده ای تلاش می کنند با سنگ اندازی و مانع تراشی در روند تحقق برنامه ها و طرح ها وقفه ایجاد کنند که در این خصوص نیز مسئولان باید هوشیار باشند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تلاش دستگاه های اجرایی برای ایجاد اشتغال و کسب مجوز برای استخدام گفت: در زمینه استخدام و اشتغال همه باید با پرهیز از نگاه سیاسی، سلیقه ای و طایفه ای برای عموم مردم در شهرستان عادلانه تلاش کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون خدمات چشمگیری در سطح شهرستان انجام شده است، افزود: گام های بلندی در زمینه های مختلف در شهرستان برداشته شده است اما هنوز به خوبی اطلاع رسانی نشده اند.
حسنوند اضافه کرد: مدیران باید با فعال کردن روابط عمومی های خود و ارتباط بیشتر با رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی خدمات انجام شده تلاش کنند.
فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این نشست با اشاره به اینکه در زمینه زیرساخت ها تحول خوبی در اندیمشک ایجاد شده است، گفت: موضوع عمران و اشتغال به عنوان اولویت های اصلی شهرستان مورد توجه جدی قرار گرفته است.
پیمان جهانگیری افزود: خدمات انجام شده در سطح شهرستان مطلوب است اما کافی نیست لذا با توجه به حجم طرح های مختلف در شهرستان همه مدیران موظفند با تلاش و جدیت بیشتر برای تکمیل طرح ها گام بردارند.
وی از مدیران خواست هرگونه مشکل و مانع در روند طرح های شهرستان را با هماهنگی فرمانداری پیگیری کنند.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.