به گزارش ایرنا،‌ ایلی استان روز شنبه در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در اهواز بیان کرد: پس از 10 نفره شدن سعی کردیم به بازی برگردیم اما در این موضوع موفق نبودیم، اگرچه شانس‌ های متعددی ایجاد کردی اما گل نزدیم.
وی با بیان اینکه هواداران بهترین آنالیزورها هستند گفت: معتقدم در 45 دقیقه اول شانس‌ های زیادی داشتیم اما حریف از تک موقعیت خود به گل رسید. درنیمه دوم با توجه به 10 نفره بودن سعی کردیم کوتاه بازی کنیم و با پاس کاری به محوطه جریمه حریف برسیم که متاسفانه در زدن ضربه نهایی موفق نبودیم.
سرمربی فولاد خوزستان در خصوص وضعیت صابر حردانی بیان کرد: این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رها شده و از لحاظ فیزیکی هنوز آمادگی حضور در بین 18 نفر را نداشت. در این مسابقه سینا مریدی و فرزاد جعفری هم محروم بودند که این موضوع کار ما را سخت تر کرد.
وی در ادامه گفت: ما سه بازی تا نیم فصل داریم و سپس 2 ماه استراحت می کنیم که امیدوارم مدیریت تصمیم درستی بگیرد و از این تعطیلات بهترین استفاده را داشته باشیم. ما با بازیکنان دایم در تمرینات کار می ‌کنیم اما تیمی که قصد بازی دفاعی دارد و فقط روی توپ بلند برنامه دارد کار شما را برای بازی کردن سخت می ‌کند.
دیدار بین تیم های فولاد خوزستان و سپیدرود در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود در اهواز به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.