به گزارش ایرنا، کارگران شهرداری شادگان با انتقاد از آنچه که بی توجهی شورای اسلامی شادگان نسبت به وضعیت به وجود آمده خواندند، خواستار حضور نماینده و بازرس ویژه استانداری خوزستان در شهرداری شادگان شدند.
یکی از کارگران به خبرنگار ایرنا گفت: شهردار و معاونان وی از حقوق و مزایای دولتی برخوردار هستند اما حقوق کارگران این شهرداری هشت ماه است که پرداخت نشده است.
وی ادامه داد: استانداری خوزستان بارها اعلام کرده که بودجه مورد نیاز شهرداری شادگان پرداخت شده اما مسئولان شهرداری می گویند اعتباری برای پرداخت حقوق در اختیار ندارند.
یکی دیگر از افراد تجمع کننده گفت: مطالبات 300 نفر از کارگران شهرداری شادگان در حالی پرداخت نمی شود که حقوق ماهانه هر کدام از آنها 14 میلیون ریال است و این مبلغ نباید برای دستگاه خدماتی مانند شهرداری هزینه سنگینی باشد.
وی که خواست نامش در خبر برده نشود خاطرنشان کرد: تعداد 40 نفر از کارگران روزمزد نیز در این شهرداری مشغول به کار هستند و هیچگونه بیمه ای ندارند اما آنها به دلیل احتمال اخراج حاضر به شرکت در این تجمع نشدند.
وی با اشاره به اینکه شهر شادگان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات کارگران، ظاهر مناسبی ندارد ، گفت: شرایط اقتصادی مشکلات را برای ما کارگران به شدت سخت کرده است.
یکی دیگر از کارگران شهرداری شادگان گفت: از مسئولان مربوطه درخواست می شود مطالبات عقب افتاده کارگران را با پیگیری فوری پرداخت کنند.
این تجمع پس از حدود سه ساعت به آرامی پایان یافت.
شادگان در فاصله 75 کیلومتری جنوب اهواز واقع است.
9931/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.