مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری این نشست اظهار داشت: در پنجره نخست این نشست که امروز عصر با حضور جمعی از کارشناسان و مربیان کانون استان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون برپا شد نوجوانان شرکت ‌کننده به نقد و بررسی اشعار کتاب ' خداحافظی در خیابان پاییز '، پرداختند.
وی ادامه داد: با آغاز پنجره دوم این نشست تعدادی از اعضا به خوانش آثار خود پرداختند و این اشعار توسط مریم اسلامی شاعر و نویسنده این کتاب نقد شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: این نویسنده کتاب های کودک، نگاه خوب به نوجوانی، وزن شعر و بدون اشکال، رعایت ایجاز و ورود به جهان تخیل را از جمله مواردی دانست که باید در آثار ادبی بخصوص در زمینه شعر به آن توجه کرد.
کیانی با اشاره به اینکه مراسم امضای کتاب توسط نویسنده و کاشت نهال توسط اعضا از دیگر برنامه‌ های اجرا شده در نشست ادبی دو پنجره کانون در اهواز بود، عنوان کرد: این نشست 14 و 15 آبان به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و با حضور مریم اسلامی نویسنده کتاب ' خداحافظی در خیابان پاییز '، در دو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره چهار دزفول و شماره یک اهواز برگزار شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان 62 مرکز ثابت فرهنگی و هنری در سطح شهرستان های استان دارد.

/6002/9931
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.