فضل احمدی نیا سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این پارکینگ های غیرمجاز زیر نظر شهرداری فعالیت نمی کنند، ادامه داد: شهرداری دارای تعدادی پارکینگ های ملکی است و مابقی پارکینگ ها به صورت غیرمجاز توسط برخی اشخاص اداره می شوند.
وی ادامه داد: با رایزنی هایی که با دادستانی اهواز صورت گرفته قرار شد این پارکینگ ها در کوتاهترین زمان ممکن ساماندهی شوند، از طریق اجراییات اخطاریه برای پارکینگ های غیرمجاز صادر می شود تا به سازمان پایانه ها مراجعه کنند.
احمدی نیا با اشاره به اینکه حدود 20 عدد پارکینگ ملکی توسط شهرداری اهواز اداره می شود خاطر نشان کرد: مشخص نبودن مالک پارکینگ های غیرمجاز سبب به خطر افتادن امنیت شهروندان می شود.
وی اظهار داشت: شهرداری از سرمایه گذاران برای ساخت پارکینگ های طبقاتی استقبال می کند و بسته های تشویقی در این خصوص ارائه می شود تا مشکلات پارکینگ در اهواز تاحدودی حل شود.
رییس سازمان پایانه های مسافربری بخشی از مشکلات را ناشی از عدم ساماندهی مشاغل دانست و یادآور شد: بسیاری از مشاغل در هسته مرکزی شهر متمرکز شده اند از همین رو همچنان رفت و آمد به مرکز شهر با دشواری صورت می گیرد.
وی ادامه داد: یکی از راه حل های کوتاه مدت برای جبران کمبود پارکینگ در اهواز استفاده از حیاط مدارس در خارج از زمان آموزش به عنوان پارکینگ است اما مسئولان شهرداری تاکنون رغبتی به این امر نشان نداده اند درحالی که طبق مصوبه شورای ترافیک مدارس، ادارات و سازمان های مستقر در اماکن پر تردد باید فضای موجود خود را در خارج از ساعات کاری به پارکینگ تبدیل کنند.
9887/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.