ملک محمد بویری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیر قاسمی منجزی کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم ما در حالی که با تیم قرارداد داشت به دلایل نامعلومی در دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور برای ما روی تشک نرفت که ما از این کشتی گیر شکایت کردیم.
وی با بیان این که قاسمی با ما قرارداد داشت و طبق قانون باید در بازی فینال حاضر می شد گفت: این رفتار قاسمی باعث شد که ما روز مسابقه دستمان در حنا بماند و به اجبار از کشتی گیر دوم خود استفاده کردیم همچنین حضور 2 کشتی گیر اصلی ما در اردوی تیم ملی امید باعث شد که ما نتیجه بازی را از دست بدهیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در خصوص عدم استفاده تیم سینا صنعت ایذه از کشتی گیران خارجی خود گفت: با توجه به این که سه کشتی گیر اصلی خود را در اختیار نداشتیم حضور 2 کشتی گیر خارجی ما تاثیری در نتیجه نداشت و استفاده از آن ها تنها برای ما هزینه در بر داشت لذا ترجیح دادیم از آن ها استفاده نکنیم هر چند این 2 کشتی گیر با ما قرارداد داشتند.
وی افزود: با توجه به این که تیم ما نسبت به حریف از کشتی گیران جوان تری برخوردار بود از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. با وجود این که بسیاری از کشتی گیران اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما به آن چه که خواستیم رسیدیم و سهمیه باشگاه های جهان را کسب کردیم اگر چه از نایب قهرمانی خوشحال نیستیم.
بویری با بیان این که خوشبختانه با پیگیری های فدراسیون ایران مسابقات باشگاه های جهان در تقویم اتحادیه جهانی ثبت شد و این مسابقات رسمیت پیدا کرد گفت: این رقابت ها آذرماه امسال به میزبانی ایران برگزار می شود و قطعا ما با یک تیم قوی در این مسابقات شرکت می کنیم.
وی با اشاره به این که در این رقابت ها شاهین بداغی کشتی گیر 17 ساله ما عملکرد فوق العاده ای داشت و در بازی نیمه نهایی قهرمان بزرگسالان ایران را شکست داد گفت: همچنین پیام بویری کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم ما که کادر فنی تیم ملی اعتقادی به استفاده از او در رقابت های جهانی 2018 مجارستان نداشت، در طول یک دقیقه پژمان پشتام کشتی گیر تیم ملی کشورمان را ضربه فنی کرد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه عنوان کرد: متاسفانه باز هم داوری ها یک طرفه بود و در برخی اوزان می توانستیم برنده باشیم که این گونه نبود .
وی با بیان این که بیشتر بازیکنان تیم بیمه رازی خوزستانی بودند و چون هزینه دستمزد آن ها بالا است نمی توانیم آن ها را جذب کنیم افزود: تیم بیمه رازی در هر وزن پنج کشتی گیر به خدمت گرفته بود و به نوعی تمام کشتی گیران مطرح ایران را جمع آوری کرده بود در حالی که تیم ما در این دوره از رقابت ها با ترکیب کاملا بومی به میدان رفت.
به گزارش ایرنا تیم سینا صنعت ایذه در دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور برابر بیمه رازی اردبیل صف آرایی کرد که این دیدار با نتیجه هشت بر 2 به سود تیم بیمه رازی به پایان رسید و نماینده خوزستان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
نتایج اوزان دیدار نهایی این رقابت ها به شرح ذیل است:
55 کیلوگرم: پویا دادمرز (تیم سینا صنعت ایذه) صفر – الدانیز عزیزلی (بیمه رازی) هشت
60 کیلوگرم: نورای هاخوریان (تیم سینا صنعت ایذه) صفر – رضا عباسی (بیمه رازی) هفت
63 کیلوگرم: شاهین بداغی (تیم سینا صنعت ایذه) صفر – سامان عبدولی (بیمه رازی) هشت
67 کیلوگرم: امین سوری (تیم سینا صنعت ایذه) سه – محمد الیاسی (بیمه رازی) چهار
72 کیلوگرم: اصغر عالی محمدی (تیم سینا صنعت ایذه) صفر - آدام کوراک (بیمه رازی) پنج
77 کیلوگرم: پیام بویری (تیم سینا صنعت ایذه) 9 – پژمان پشتام (بیمه رازی) صفر
82 کیلوگرم: کیوان رضایی (تیم سینا صنعت ایذه) صفر - سعید عبدولی (بیمه رازی) سه
87 کیلوگرم: سامان عزیزی (تیم سینا صنعت ایذه) سه – رامین طاهری (بیمه رازی) چهار
97 کیلوگرم: محمد یگانه (تیم سینا صنعت ایذه) برنده – مهدی علیاری (بیمه رازی) کشتی نگرفت
130 کیلوگرم: مسعود نعمت چکانی (تیم سینا صنعت ایذه) 2 – بهنام مهدی زاده (بیمه رازی) سه
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.