به گزارش ایرنا یکی از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 36 نفر فروشنده و قطعه ساز هستند که با شرکت گروه ملی همکاری داشتند و از سال 93 مطالبات آنها پرداخت نشده است.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت: در این مدت این شرکت مبلغ کمی از مطالبات ما را پرداخت کرده اما میزان زیادی از مطالبات و بدهی ما باقی مانده است و با وجود بارها تجمع و اعتراض کسی پاسخگوی ما نیست.
این فرد معترض درادامه با اشاره به اینکه یک بار هم مورد حمله ماموران خدماتی این شرکت قرار گرفتیم افزود: با بر سرکار آمدن مدیریت جدید در این شرکت قرار بود ماهانه بدهی ما پرداخت شود که متاسفانه به این وعده خود هم عمل نکردند.
وی با بیان اینکه در تجمع امروز هیچکدام از مسئولان گروه ملی پاسخگوی اعتراض ما نبودند بیان کرد: یک سال است که هیچ کدام از این قطعه سازان و فروشندگان با شرکت گروه ملی اهواز همکاری نمی کنند.
دیروز دوشنبه نیز جمعی از بازنشستگان گروه ملی در اعتراض به پرداخت نشدن حق سنوات خود در مقابل این شرکت تجمع کردند.
شرکت گروه ملی سال 88 در راستای خصوصی سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی به یکی از شرکت های زیرمجموعه امیر منصور آریا واگذار شد ولی در ادامه با کشف اختلاس 30 هزار میلیارد ریالی و ارتباط آن با 2 بانک بزرگ کشور، در سال 1390 مدیریت آن به طور موقت در اختیار دادگستری قرار گرفت و اسفند 95 به بانک ملی واگذار شد.
بلاتکلیفی این شرکت موجب زیان انباشته در این مجتمع عظیم فولادی شده و باعث شده این شرکت که زمانی در صنعت فولاد کشور پیشرو بوده، اکنون تنها با پنج درصد ظرفیت خود کار کند.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.