به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی استاندار خوزستان در این آیین در سالن همایش های فرمانداری ویژه دزفول با تقدیر از تلاش های سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول گفت: عیسی زاده در این مدت به صورت شبانه روزی خدمت کرد و در راستای ارتقای امور در دولت تدبیر وامور گام برداشت.
حسین حسین زاده افزود: حیدری فرماندار جدید دزفول نیز از توانمندی های علمی زیادی در حوزه های سیاسی و فرهنگی برخوردار است که امیدوارم از همکاری مسئولان دزفول بهره مند شود.
وی خواستار هم سویی نماینده و فرماندار برای جهش و توسعه شهرستان دزفول شد و گفت: خوزستان با داشتن 27 شهرستان ظرفیت ها، پیچیدگی ها و مشکلات خاصی دارد که کار و تلاش شبانه روزی می طلبند.

** برادری ها تحت عنوان احزاب به فراموشی سپرده نشوند
امام جمعه دزفول روز دوشنبه در این آیین دزفول را شهر بزرگان، علما و نخبگان دانست و گفت: رفع مشکل انتصاب فرماندار دزفول قابل تقدیر است.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی با انتقاد از برخی تبعیض ها و مشکلات در شهرستان دزفول افزود: مشکلات موجود با مدیریت قابل حل هستند.
وی با تقدیر از زحمات سرپرست پیشین فرمانداری برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد و افزود: مدیریت در دزفول سرزمین افتخارات دشوار است.
امام جمعه دزفول اضافه کرد: اگر مدیران در چارچوب وظایف خود عمل کنند به طور قطع مشکلات رفع می شوند.
وی مردم دزفول را مردمی قدرشناس دانست و گفت: نباید برادری و دوستی بین مسئولان تحت عنوان گروه ها و احزاب مختلف به فراموشی سپرده شود.

** طراحی برنامه مدون برای توسعه دزفول ضروری است
محمد حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژِه دزفول در آیین معارفه خود گفت: برنامه مدونی با مشارکت مسئولان دزفول برای تدوین افق روشنی از این شهر طراحی می شود.
وی با اشاره به موقعیت راهبردی دزفول افزود: ترانزیتی بودن، ظرفیت های ریلی، هوایی، نیروی انسانی فرهیخته و متعهد و ظرفیت فرهنگی از جمله ظرفیت های شهرستان دزفول می باشند باید چشم اندازی روشن مبتنی بر برنامه واقع گرایانه برای آنها ترسیم شود.
فرماندار ویژه دزفول اظهار داشت: باید یک راهبرد روشن در اداره شهرستان طراحی شود که در این راه راهبرد تعادل و تعامل می تواند شرط توفیق باشد.
وی تعادل در حوزه اجتماعی را ضروری دانست و افزود: با رعایت تعادل در همه امور نظم در جامعه ایجاد می شود.
حیدری خود را مکلف به تکمیل فعالیت های گذشته دانست و گفت: در شرایط سخت اقتصادی که نامعلومی های زیادی دارد باید با جدیت در مقابل تحریم ها ایستاد.
سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول نیز در آیین تکریم خود با تقدیر از همکاری شوراهای اداری و تامین این شهرستان اظهار داشت: در چند سال گذشته دزفول تغییرات زیادی در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری داشته که یکی از نتایج آن آغاز ساخت پالایشگاه دزفول در هفته آینده و آغاز عملیات پایانه صادراتی گل وگیاه در روزهای اخیر است.
امیر عیسی زاده افزود: در 6 ماه اخیر صدها طرح روستایی با 100میلیارد ریال اجرا شده است.
وی اظهار داشت: برای مناطق حاشیه ای و محروم دزفول 240 میلیارد ریال اختصاص یافته که بزودی جذب خواهند شد.
حیدری فرماندار جدید دزفول پیش از این مدیریت دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، مدیریت امورمجلس، معاونت اداره کل سیاسی و سرپرستی اداره کل امور مرزی و مبارزه با قاچاق را بر عهده داشته است.
عیسی زاده از بهمن ماه پارسال سرپرستی فرمانداری ویژه دزفول را بر عهده داشته است.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.