یعقوب پیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این فصل از رقابت ها از اشتباهات داوری بسیار متضرر شدیم و بارها به کمیته داوران شکایت کردیم اما چیزی دستمان را نگرفت لذا مجبور هستیم با این واقعیت کنار بیاییم .
وی ادامه داد: کمیته داوران به ما می گوید که کسی نسبت به قضاوت داوران حرفی نزند و اعتراض خود را تنها به صورت کتبی اعلام کنید. در بازی با فولاد پنالتی ما گرفته نشد یا در بازی با پارس جنوبی اشتباه داوری به ضرر ما بود اما تاکنون چیزی دست مان را نگرفته و باید با این موضوع کنار بیاییم.
سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: ما می توانستیم در بازی با فولاد پیروز میدان باشیم همچنین در مقابل نفت مسجدسلیمان اگر توپ های ما وارد دروازه می شد سه امتیاز بازی را کسب می کردیم. در این فصل تمام تیم ها قوی هستند و هیچ تیمی به راحتی امتیاز از دست نمی دهد لذا اگر از موقعیت های خود به خوبی بهره نگیریم نمی توانیم امتیاز لازم را کسب کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل رقابت های لیگ برتر بازیکنی جذب خواهید کرد گفت: تمام تلاش خود را برای جذب بهترین بازیکنان انجام می دهیم اگر چه همه چیز به نظر یزدی (سرمربی تیم) بستگی دارد.
پیری ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی بین مدیریت باشگاه و کادر فنی و بازیکنان تیم وجود دارد که این موضوع به نتیجه گیری تیم بسیار کمک می کند.
وی با بیان این که بحث لژیونر شدن یونس دلفی مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان تا نیم فصل اول رقابت های لیگ هلند منتفی شد گفت: دلفی که از مدت ها قبل مورد توجه تیم پی اس وی آیندهون قرار گرفته است باید برای انتقال به این تیم تا نیم فصل رقابت ها منتظر بماند.
سرپرست تیم استقلال خوزستان افزود: با توجه به این که دلفی در زمان نقل و انتقالات تابستانی به هلند سفر نکرد باید منتظر فصل نقل و انتقالات زمستانی بماند و در صورت موفقیت در تست های این تیم سرشناس هلندی به جمع بازیکنان آیندهون می پیوندد.
به گزارش ایرنا در حال حاضر تیم استقلال خوزستان با کسب 10 امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی جای گرفته است.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.