به گزارش ایرنا مهدی چمران یکشنبه طی سخنانی در جمع راهپیمایان اهوازی به مناسبت 13 آبان بیان کرد: ملت ایران تحریم های سخت تر از این را پشت سر گذاشته اند و قطعا در این صحنه آزمایش نیز پیروز خواهند شد.
وی گفت: ملت ایران متحد در برابر ظلم و ستیز آمریکا ایستاده است، اسلام ملیت ها و اقوام را به هم نزدیک و منسجم می کند و همه مردم در مقابل دشمنان اسلام ایستاده اند و ما در برابر دسیسه های آمریکا و اسرائیل پیروز خواهیم شد.
نایب رییس جبهه مردمی انقلاب اسلامی افزود: نظام برنامه 50 ساله خود را تنظیم کرده است و دشمنانی که فکر می کردند با برپایی آشوب هایی در کشور انقلاب از بین رفته است خیال باطل در سر دارند.
چمران ادامه داد: آشوب هایی که در کشور ایجاد شد توسط آمریکا و آل سعود مدیریت می شد و همین دشمنان اسلام باعث ایجاد اختلال در بازار سکه و ارز شدند اما ملت ایران مثل همیشه مقاومت می کند.
وی اظهار داشت : از مسئولان خواستاریم که با شجاعت در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی کنند.
نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: اعمال تحریم ها از سوی کشور ظالم آمریکا قرار بود که روز 13 آبان ماه مردم را به ستوه بیاورد اما مردم با شکوه تر از سال های گذشته به میدان آمدند و نفرت و انزجار خود را از دشمنان اسلام نشان دادند و با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند همانند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار ستیز هستند.
چمران با اشاره به بدعهدی امریکاییها در برجام افزود: امریکا در برجام تمام قراردادها و تعهدات خود را زیرپا گذاشت، تحریم ها از ابتدا بود و هنوز هم وجود دارد، تحریم ها تنها تعلیق شده بود و لغو نشده بودند.
نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: استکبار جهانی اگر می خواهد که با تبلیغات دروغین خود ملت ایران را بترساند باید بداند که نمی تواند به اهداف خود دست یابد و مردم ایران هیچگونه خفت و خاری را نمی پذیرند.
چمران در ادامه با اشاره به ایستادگی ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات جنگیدند و امروز نیز هواپیماهای جنگی درون کشور در حال ساخت است، این نشان دهنده استقلال و ایستادگی ایران در برابر ظلم است.
نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی آمریکا با کمک کشورهای مختلف به ایران حمله کرد که به تنهایی در مقابل آن ها ایستادیم و به بهای خون پاک شهیدان و آزادگان و زنان و مردان غیور این سرزمین پیروز شدیم.
چمران افزود: آمریکا توطئه می کند که به ایران اسلامی صدمه بزند و با جنگ تحمیلی سعی داشت به هدف خود برسد اما صدام به زباله دان تاریخ سپرده شد و امروز می بینیم که ملت و دولت عراق در کنار ایران ایستاده است.
وی درادامه با اشاره به حضور میلیونی شیعیان در مراسم اربعین حسینی امسال بیان کرد: امام حسین (ع) به دلیل ایستادگی در برابر ظلم و ستم شهید شد، ما نیز باید یزید زمان خود و استکبار و ظالمان را بشناسیم و در مقابل آن ها ایستادگی کنیم.
نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با ایران آغاز کرد و عده ای مزدور را در بین اقوام مختلف ایران پیدا کرد تا فتنه های خود را عملیاتی کند اما در این نقشه هم شکست خورد.
چمران اظهار داشت: آمریکا داعش را به وجود آورده است و همراه با اسرائیل با تامین مالی این جنایتکاران دست به مسلمان کشی می زنند.
وی گفت: ایران اسلامی همواره در جنگ با ظالمان و ستمگران پیروز می شود همانگونه که در سوریه و لبنان پیروز شد و سایر کشورهای اسلامی نیز در کنار ایران برای مقابله با دشمنان اسلامی خواهند ایستاد.
راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان اهواز همزمان با سراسر استان و کشور با حضور پرشور اقشار و قومیت های مختلف و دانش آموزان برگزار شد.
مسیر راهپیمایی 13 آبان امسال در اهواز از میدان شهدا تا حسینیه اعظم این شهرستان بود.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.