به گزارش خبرنگار ایرنا با وجود تهدیدها و فشارهای روانی دشمن بر ملت ایران، امروز جای جای کشورمان مملو از شور و اشتیاق ملتی بود که با عشق به نظام و انقلاب اسلامی برای تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی در صفوف به هم پیوسته حماسه آفریدند.
جنگ رسانه ای دشمن طی چند روز اخیر به اوج خود رسید تا مردم را با فشار تحریم ها از حضور در صحنه بازدارد.
پیر و جوان، بازاری، زن و مرد، مسئول و غیرمسئول، همه و همه با هدفی مشترک برای پافشاری بر اهداف خود بار دیگر در میدانی بزرگ حماسه ای بزرگتر خلق کردند.
امروز در افتخاری دیگر برای ملت، فریادهای مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا در جای جای استان خوزستان نیز طنین انداز شد.
13 آبان ماه روز مهمی در تاریخ پرفراز و نشیب ملت ایران اسلامی است ملتی که برای رسیدن به عدالت و آزادی خون های پاک فرزندان خود را تقدیم کرد.
بی تردید چنین ملتی که برای رسیدن به هدف، هزاران شهید گلگون کفن تقدیم کرده است به راحتی از آرمان های خود دست نمی کشد.
مهرداد نصیری زاده جوان اندیمشکی در راهپیمایی امروز به خبرنگار ایرنا گفت: ایران اسلامی با توجه به ارزش های دین مبین اسلام همواره خواستار عدالت و مبارزه با تروریسم است.
وی با تاکید بر اینکه جوانان ما پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، افزود: جنگ رسانه ای دشمن نمی تواند ملت را از این اهداف خود دور کند.
نگار جمالی نوجوان اندیمشکی نیز اظهار داشت: ما مدیون خون شهدایی هستیم که برای این کشور جانانه جنگیدند و امروز ما در برابر دشمن قاطعانه ایستاده ایم.
یکی از بازاریان اندیمشکی هدف خود از شرکت در راهپیمایی را تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ما همواره وفادار به نظام اسلامی هستند و توطئه های دشمنان را با هوشیاری خنثی می کنند.
یک بانوی مسن اندیمشکی نیز که عکس فرزند شهید خود را در دست داشت، تاکید کرد: فرزندان خود را برای کشور تقدیم کرده ایم و اگر نیاز باشد جان خود و دیگر فرزندانمان را هم برای ارزش های انقلاب اسلامی فدا خواهیم کرد.
وی افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند زیرا ملت ما با عشق به ولایت و انقلاب تا پای جان ایستادگی می کنند.
راحله عرب پور نیز گفت: دست مدعیان دروغین حقوق بشر با جنایاتی که در کشورهای افغانستان، عراق، یمن، بحرین و سوریه داشته اند رو شده است.
وی افزود: ملت ما حافظه ای تاریخی دارد که جنایات استکبار جهانی علیه ملت ایران اسلامی و سایر کشورها را فراموش نخواهد کرد.
فرماندار شهرستان اندیمشک هم با تقدیر از حضور پرشور مردم شهید پرور و ولایتمدار اندیمشک در راهپیمایی 13 آبان گفت: مردم امروز نشان دادند اعتقادی بسیار محکم نسبت به آرمان های نظام اسلامی دارند و فشارهای اقتصادی دشمنان نمی تواند آنها را از حرکت رو به جلو بازدارد.
پیمان جهانگیری افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدایی است که کشور و جامعه اسلامی را از چنگ استکبار جهانی نجات دادند و امروز این ملت اجازه گستاخی به دشمنان را نمی دهد.
وی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی برای رسیدن به استقلال و عدالت در مقابل این همه ظلم دشمن ایستادگی کرده است و امروز در شرایط کنونی با هرگونه تلاش دشمن می جنگد.
رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک در جمع هزاران نفر از راهپیمایان گفت: آمریکا هیچ گاه در توطئه های خود علیه ملت ایران اسلامی موفق نشده است.
حجت الاسلام سعید علی پور افزود: ملت ایران اسلامی در دوران مختلف سختی ها را تجربه کرده و اکنون نیز با اعتقاد راسخ به ارزش ها برای دستاوردهای بیشتر جامعه اسلامی ایستاده است.
به گزارش ایرنا راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه امروز از میدان امام خمینی (ره) اندیمشک به سمت میدان راه آهن برگزار شد.
روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده اند.
تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌ آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌ توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.