به گزارش ایرنا در دقیقه 81 این دیدار، داور یک ضربه پنالتی به سود تیم فولاد خوزستان اعلام کرد که با اعتراض شدید بازیکنان صنعت نفت آبادان مواجه شد ولی با دخالت کمک داور این دیدار، داور از رای خود منصرف شد تا اینبار بازیکنان فولاد به شدت به تصمیم داور معترض شوند.
**از دقیقه 81 هواداران 2 تیم در ورزشگاه علیه هم شعار دادند.
**تعدادی از هواداران 2 تیم در سکوی ضلع شرقی ورزشگاه تختی آبادان با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت ماموران انتظامی حاضر در ورزشگاه درگیری خاتمه یافت .
**حسین بغلانی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان که در دقیقه 90 قصد حضور در بازی را داشت بدلیل اعتراض شدید به کمک داور چهارم با کارت قرمز داور مواجه شده و قبل از ورود به زمین بازی اخراج شد.
**در پایان این دیدار یکی از بازیکنان نیمکت نشین صنعت نفت آبادان قصد درگیری با تماشاگران را داشت که با دخالت هم تیمی های خود به رختکن هدایت شد.
**هواداران تیم فولاد خوزستان که برای تماشای این مسابقه به آبادان سفر کرده بوده در پایان این دیدار علیه داور شعار دادند.
**2 تیم 90 دقیقه قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه تختی آبادان شدند.
**حدود هشت هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه تختی آبادان این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.
**بیش از 50 تماشاگر اهوازی با حضور در ورزشگاه تختی آبادان، تیم فولاد خوزستان را مورد حمایت خود قرار دادند.
**لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی فولاد خوزستان و بازیکن فصل قبل نفت آبادان قبل از این دیدار به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.
**برخی افراد متفرقه، همانند دیگر دیدارهای گذشته در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه تختی آبادان حضور داشتند.ضمن اینکه اینترنت ورزشگاه تختی آبادان همانند هفته های قبل قطع بود تا رسانه ها برای پوشش خبری این دیدار با مشکل مواجه شوند.
**از دقیقه 75 بارش نم نم باران در این دیدار آغاز شد.
**این دیدار عصر شنبه در هوایی خنک و ابری در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان 2 تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.