به گزارش ایرنا این دیدار عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان 2 تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی( دقیقه 73 حامد پاکدل)، کرار جاسم، طالب ریکانی، جعفر سلمانی( دقیقه 46 میلاد جهانی) و رضا جبیره به میدان رفت.
فولاد خوزستان نیز با ترکیب احسان مرادیان، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، حسن بیت ‌سعید، عبدالله کرمی، مهرداد هدایتیان (دقیقه 66 رضا میرزایی)، فرشاد سالاروند، امید صیدالی (90 مهدی زبیدی)، لوسیانو پریرا (78 سید حیثم هاشمی نژاد)، سینا مریدی، میلاد بدرقه بازی کرد.
پیام حیدری یه کمک های بابک داوری و علی دودانگه قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
فرزاد جعفری بازیکن فولاد خوزستان در دقیقه 61 و حسین بغلانی از تیم صنعت نفت در دقیقه 90 این دیدار با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.
اکبر ایمانی از تیم صنعت نفت آبادان و فرشید سالاروند و مهرداد هدایتیان از تیم فولاد خوزستان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با استفاده از امتیاز میزبانی، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه پنج رضا جبیره مهاحم این تیم با دروزاه بان فولاد تک به تک شد ولی نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا فرصت گلزنی برای نفتی از دست برود.
فولادی ها از دقیقه 10 بازی را به تعادل کشاندند تا از موج حملات تیم صنعت نفت کاسته شود.
نیمه اول در حالی که بسیار سرد و کسل کننده دنبال می شد بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه 2 تیم به پایان رسید.
صنعت نفت در نیمه دوم با آوردن میلاد جهانی به زمین سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه فولاد داشت و حملات خود را بیشتر از سمت چپ زمین پایه ریزی کرد.
بعد از اخراج جعفری بازیکن فولاد خوزستان، این تیم صنعت نفت بود که فشار حملات خود را روز دروزاه میهمانش افزایش داد ولی حملات این تیم چندان زهردار به نظر نمی رسید.
فولادی ها با فرارهای بیت سیعد روی ضد حملات صاحب 2 موقعیت شدند که با واکنش شهاب گردان دروازه بانان صنعت نفت به جایی نرسیدند.
در حالی که تیم صنعت نفت در دقایق پایانی برای زدن گل برتری تلاش می کرد تیم فولاد با یک بازیکن کمتر روی به بازی دفاعی آورده بود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی 11 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول باقی ماند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.